czwartek, 13 kwietnia 2017

Wegetarianizm.

Witajcie! :) Przechodzę do was z dość nietypowym postem, ale to to dlatego, że chciałam wam wyjaśnić i przedstawić pewne sprawy, które też będą czasami obejmować mojego bloga.

Jestem wegetarianką od pół roku i małymi krokami chcę być weganką.Na swoim blogu czasami będą się pojawiać przepisy wegetariańskie i mam nadzieję, że taka propozycja z mojej strony was zaciekawi. 
---------------------------------------------
Wegetarianizm – świadome i celowe wyłączanie z diety mięsa, w tym ryb i owoców morza. Dotyczy również innych produktów pochodzenia zwierzęcego, w szczególności pochodzących z uboju, takich jak smalec lub żelatyna.
-
Ja osobiście wszystkich czynników się trzymam.Nie powiem z początku było trudno odzwyczaić  się od "nawyków", ale miałam swoją największą motywację i autorytet jakim jest moja najlepsza przyjaciółka, która od ponad roku jest wegetarianką.Nie chcę tu nikogo obrażać ani wytykać palcami kto co je, ale nauczyłam się przez to szacunku do zwierząt i patrzę inaczej na przyrodę i na świat, który mnie otacza. 
-
Wiele osób uważa wegan i wegetarian za ludzi idiotycznych, ale to każda indywidualna sprawa.Wytykają im, że jedzą "trawę", ale jakiegoś wielkiego hejtu nie ma dla ludzi, którzy autentycznie jedzą zwłoki zwierzęce.Dla mnie to bez sens i stereotyp, który kieruje się wśród ludzi.Brak tolerancji to nie pierwsza rzecz z jaką można się spotkać w otaczającym nam świecie.Patrzą na zwierzę jako na "jedzenie", a nie jako kogoś kto żył tak samo jak człowiek i miał takie samo prawo do życia.
---------------------------------------------
Mam nadzieję, że takie krótkie wprowadzenie was do pobocznej tematyki mojego bloga was zaciekawi.To, że ja tak sądzę nie znaczy że wy tak samo musicie.Wszystko bierzcie z dystansem.
---------------------------------------------
Snapchat: reggaekarolina
Instagram: queencarolinexo

24 komentarze:

  1. ja nigdy nie byłam na wegetarianizmie :) ale to juz zalezy od ludzi na co sie decydują i czy im to nie zaszkodzi :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/checkpregnancycom-czyli-wszystko-o.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze zbilansowane posiłki i nikomu nie szkodzi :*

      Usuń
  2. ja to jestem typowy mięsożerca :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że zrobiłaś taki post :) ja jestem typowym mięsożercą :)
    Obserwuje :*
    Zapraszam: allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam osoby, które są weganami i wegetarianami. Ja np. nie ruszam mięsa wołowego i wieprzowego, ze względu na to, że według mnie śmierdzi. Jem mięso jedynie z kurczaka ale też staram się zmniejszać częstotliwość jedzenia produktów mięsnych, bo jest bardzo przetworzone i niezdrowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest takie trudne jak myślisz :D Dziękuje bardzo za komentarz ;)

      Usuń
  5. Fajnie, że o tym piszesz, po niektórzy mówią, a niewiedzą co to tak na prawde jest. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Great topic. We Indians are mostly vegetarians, but I am not.
    I am following you. Follow for follow?
    http://fashionista2020.blogspot.in

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for your comment :) I will see your blog ;)

      Usuń
  7. ja jem mało mięsa, w sumie głównie kurczaka, głównie dlatego, że reszta nie za bardzo mi smakuje + czasami jestem za leniwa by chciało mi się cokolwiek smażyć więc ograniczam się tylko do warzyw itd :P Ale nie wyobrażam sobie być wegetarianką tym bardziej weganką :)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak kto woli ;D Ale dziękuje za komentarz i za wyrażenie swojej opinii ;)

      Usuń
  8. ja nigdy nie praktykowalam tej diety, jednakze bez problemu bym mogla zostac wegetarianka ;p jednakze taka, co je mieso, ale z ryb :)

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią!
    nowy post <3 http://justemsi.blogspot.com/2017/04/flower-power-bonprix-aleworek.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za wyrażenie swojej opinii :) ja już obserwuję, także liczę teraz na Ciebie :*

      Usuń
  9. Masz bardzo dobre podejście. Wiele wegetarian narzuca swoje poglądy, a Ty szanujesz innych. To się ceni! Obserwuję, na pewno będę tu zaglądać. :)
    rosjanka-oficjalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również jestem wegetarianką :)
    obserwuję i liczę na rewanż
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałam kiedyś przejść na wegetarianizm ale to nie dla mnie :(
    Zapraszam do mnie- Klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem wege od ponad 6 lat i bardzo dobrze się z tym czuję :)
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń