niedziela, 9 kwietnia 2017

10 niezawodnych kosmetyków.

Hej.Nie było mnie tutaj dość bardzo dawno, ale to dlatego, że w moim życiu dużo się pozmieniało.Mam nadzieję, że teraz została z wami na nieco dłużej niż zazwyczaj tutaj byłam.





1.Revlon Colorstay 

Podkład nie nadaję jak dla mnie na codzień, ale do większych wyjść jest dla mnie niezawodny i nie wyobrażam sobie żebym go nie miała w mojej toaletce.Ma bardzo dobre krycie które można stopniować i nadaję się do każdego typu karnacji. 



2.Puder ryżowy EcoCera

Miałam kilka pudrów w swojej kolekcji, ale ten jest niezawodny.Doskonale matuje i utrzymuje makijaż.

 3.Balsamy do ust Oriflame

Mając bardzo suche usta i spierzchnięte to ten balsam nadał się w 100%.Super nawilża i pozostawia gładkie usta.


4.Cienie do brwi Catrice 

Nie pokaże wam mojego zdjęcia tych cieni, bo są one w nieciekawym już stanie, ale z ręką  na sercu mogę powiedzieć, że są to bardzo trwałe cienie do brwi i są one naprawdę godne uwagi.


5.Bronzer Makeup Revolution Ultra Bronze

Jest to mój ulubiony bronzer.Jego odcień można stopniować i nie jest pomarańczowy.Długo się utrzymuje i jak za 20 zł (?) i za taką "pojemność" nic tylko brać.



6.Korektor Catrice Liquid Camuflage

Korektor jest moim ulubieńcem od miesięcy.Ma super krycie, długo się utrzymuje tylko lekko ciemnieje.



7.Paletka cieni I <3 Make up Chocolate Vice

Świetna paletka, świetna pigmentacja tylko lekko się osypują.Jest wydajna i długotrwała i kosztuje coś koło 30 zł.




I to byłyby wszystkie niezawodne kosmetyki, które chciałam wam przedstawić.Mam nadzieję, że taki post wam się spodobał i do zobaczenia za niedługo ! :) 
--------------------------------------------
Snapchat: reggaekarolina
Instagram: queencarolinexo
-------------------------------------------- 

22 komentarze:

  1. Ja nie mam paletek z cieniami bo nie umiem sie malować :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/white-dress-jeans-bomber.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie umiałam, ale nauczyłam się :D :*

      Usuń
  2. Revlon to mój ulubiony podkład <3
    Tylko szkoda, że jest różowy :(
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używam zbytnio kosmetyków, ale balsamy do ust i podkład zawsze się przydadzą ;)

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tych kosmetyków mam obecnie Revlon Colorstay ale używam go z innym podkładem jako wykończenie tylko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic z tych kosmetyków nie miałam, ale kilka mam ochotę kupić w przyszłości :) Może na promocji w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawiły mnie te kosmetyki, żadnego z nich jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podkład Revlon mi niestety nie przypadł do gustu, ale korektor z Catrice jest genialny! :)

    Będzie mi miło, jak wpadniesz do mnie! ♡
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja żadnego z nich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna paletka :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam żadnego z tych produktów i żałuję; -)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również bardzo lubię ten balsam z Oriflame :)
    wspólna obserwacja?
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Great! I follow you, follow to follow? 😊 http://svetlepotebyandjela.blogspot.rs/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  13. takze kocham ten rozswietlacz z lovely+ ta piosenke nowa Haryyego <3

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią <3
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń