poniedziałek, 17 kwietnia 2017

Co warto kupić na promocjach w rossmannie?

Witajcie na moim blogu.Dzisiaj przedstawię wam kilka propozycji kosmetyków, które warto się zaopatrzyć na wszelkich promocjach, głównie zasugeruję się produktami z rossmann'a gdyż od 20-28 kwietnia będzie -49% na wszystkie kosmetyki.Podam ceny, linki i krótką opinię  dotyczące wybranego kosmetyku.
Ceny będę podawała z zaokrągleniu.
---------------------------------------------
Podkład: 

Loreal True Match N1

Cena: 60 zł 
Cena z promocją:31 zł 
[Link] 

Opinia: Kupiłam ten podkład na poprzednich promocjach (w październiku).Bardzo lubię ten podkład na co dzień.Ma średnie krycie, ale mi takie bardzo odpowiada.Jest lekki i w połączeniu z pudrem trzyma się 10-11h, a później lekko schodzi
Jeśli ktoś byłby zainteresowany swtochem kolorku to śmiało można pisać na e-mailu.

Korektor:


Maybelline Affinitone 
Cena: 29 zł 
Cena z promocją:15 zł
[Link] 

Opinia:Korektor posiada lekką formułę i dobrze kryje.








Puder

Rimmel Stay Matte 
Cena:27 zł
Cena z promocją:14 zł
[Link]

Opinia:Puder dobrze matuje.Nie wysusza i utrzymuje makijaż.Jedynym minusem jest benzyna w składzie.






Rozświetlacz

Lovely Gold Highlighter

Cena:10 zł 
Cena z promocją:5 zł
[LINK]
Opinia:Wiadomo sam fakt, że ten rozświetlacz bez promocji kosztuje 10 zł to nie żaden wydatek, ale można się na niego skusić nawet na tej promocji kupując jeszcze drugą wersję uwielbiaczy "srebrnych" rozświetlaczy bo w swojej ofercie Lovely ma jeszcze                     "Silver Highlighter"
Przechodząc do opinii.Za taką cenę nic tylko brać.Robi świetny efekt "Glow" i jest porównywalny do słynnego rozświetlacza z The Balm Mary Lou Manizer.Ma niesamowity pigment. 











Pomadki:

Maybelline Vivid Matte Liquid nr 05


Cena:30 zł
Cena z promocją: 15 zł
[LINK] 

Opinia:Jest to moja ukochana pomadka na co dzień.Jest to matowa pomadka i jednak nie jest wystarczająco trwała, ale swoim kolorem skradła moje serce.







Wibo Million Dollar Lips nr 4



Cena:14 zł
Cena z promocja: 7 zł
[LINK] 

Opinia:Kolejny produkt, który poza promocjami kosztuje tanio.Jest trwała i usta faktycznie z nią wyglądają jak milion dolarów.









Lovely Extra Lasting nr 02
Cena:11 zł
Cena z promocją: 6 zł 
[LINK]
Opinia:Ostatnia propozycja gdzie cena bez promocji jest mała.Pomadka jest trwała i ma przepiękny kolor, który też wpadł mi w oko.











WSZYSTKIE POMADKI SĄ MATOWE
---------------------------------------------
To była moja propozycja kosmetyków, które sprawdziły się u mnie, a niekoniecznie muszą się sprawdzić u was.Dajcie koniecznie znać co wy polecacie na tego typu promocjach :) 
---------------------------------------------
Masz pomysł na post? Masz ochotę na współpracę? Masz pytania? 
E-mail:  reggaekarolinaporady@wp.pl
---------------------------------------------
Snapchat: reggaekarolina
Instagram: queencarolinexo
---------------------------------------------

25 komentarzy:

  1. Na pomadki chetnie bym zapolowała :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/jak-zaplanowac-kupno-wymarzonej-sukni.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się bardzo cieszę :D Widziałam już twój post :*

      Usuń
  2. Ja mam wybrane kosmetyki od kilku lat - do twarzy z KOBO i "kolorówka" Rimmela :)
    Czekam na kolejny wpis! Pozdrawiam i zapraszam ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ma ten podkład, jest super ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne produkty! :)
    https://devildisorders.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Love it soooo much! Anyway, would you like to support each other's blog by following each other? Please let me know, thank you! ❤

    MARY MARÍA STYLE

    OdpowiedzUsuń
  6. Great post. I m following you and I hope you follow back.
    deryaninsporgunlugu.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice products, I love Rimmel's Stay Matte it's a great product! :)

    Would you like to follow each other? Please let me know on my blog :)
    www.infashionchains.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie kupuję tam kosmetyków ze względów higienicznych :-) Wielokrotnie widziałam jak ludzie palcują kosmetyki przeznaczone do sprzedaży i odkładają na półkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dlatego zważam uwagę czy produkt jest nieodpakowany :)

      Usuń
  9. O, ten rozświetlacz z lovely uwielbiam!
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  10. :) I follow you, follow me too? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałam tą pomadkę z Wibo i jakiś dobry podkład ale po tym co zobaczyłam to sobie odpuściłam. W sklepach tłumy a przez internet większość wykupiona ^^ Tą pomadkę z Lovely uwielbiam :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomadki i puder przypadły mi do gustu, zwłaszcza pomadki :) Mają ładne kolory, no i po przecenie, wyszło całkiem tanio :)
    olarey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. także zakupiłam wiele tych samych produktów na przecenie pozdrawiam :)
    https://brylancikxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń