piątek, 21 kwietnia 2017

Moje znienawidzone kosmetyki.

Witam was.Jak ostatnio robiłam post dotyczący kosmetyków, które warto kupić w rossmannie to teraz wam przedstawię kosmetyki, których nie lubię, ale oczywiście to moja opinia.To co mi się nie sprawdziło nie koniecznie wam się nie sprawdzi.Kosmetyki są z różnych drogerii.
---------------------------------------------
1.Krem BB Garnier Miracle Skin Perfector 



Opinia: Kupiłam go z ciekawości za poleceniem koleżanki jakiś czas już temu.Produkt ten ma przyjemny zapach, ale niestety na twarzy nic nie robi.Twarz jest taka jaka była.Czyli bez zmian. 










2.Puder rozświetlający Lovely Golden Glow





Opinia: Przez wiele osób produkt ma być wykorzystywany jako rozświetlacz czy bronzer.Nie jest ani jednym ani drugim.Jest beznadziejny.Nie wykorzystałam go tyle jak jest pokazane na zdjęciu.On się tak kruszy, że jak przejedziemy pędzlem to on się niezmiernie rozpada.Nazwa "golden glow" hah nic to nie łączy się z glowem.





3.Tusz do rzęs Lovely Pump Up



Opinia: Jednym się ten tusz sprawdza, jednym już nie.Mi on skleja rzęsy i nie sprawia jakiegoś większego efektu wow.


4.Tusz do rzęs Maybelline Great Lash


Opinia: Tusz sam w sobie nie byłby zły gdyby robił coś z rzęsami, a on nawet ich nie wydłuża a tym bardziej ich nie pogrubia.













5.Korektor Avon ColorTrend


Opinia: Korektor podkreśla suche skórki i w ogóle nie kryje.













6.Pomadka matowa Max Factor nr 160





Opinia: Pomadka podkreśla suche skórki, wysusza usta.Trzyma się średnio na ustach, ale przynajmniej ma ładny kolor. 



Macie któryś z tych produktów i chcielibyście podzielić się swoją opinią? A wy jakich kosmetyków nie lubicie? 


                Zapraszam do komentowania


---------------------------------------------
Jakieś pytania? Masz ochotę na współpracę? 

E-mail: reggaekarolinaporady@wp.pl
Snapchat: reggaekarolina
Instagram: queencarolinexo
---------------------------------------------

31 komentarzy:

  1. Z tych kosmetyków miałam jedynie Krem BB Garnier Miracle Skin Perfector, wygrałam go w konkursie i również u mnie się nie spisał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten krem bb ale jeszcze go nie używałam, cicho liczę że może u mnie się sprawdzi :D mam też korektor z avonu i bardzo go lubię. Ale np. najgorszym kosmetykiem jaki miałam był tusz z avonu z luxe.
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie ten tusz jest świetny ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mówiłam, jednym się sprawdza drugim już natomiast nie :)
      ja również pozdrawiam:*

      Usuń
  4. Mi także nie sprawdził się ten krem BB z Garniera :/
    obserwuję i liczę na rewanż
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piszesz mi już kilka razy z rzędu, że obserwujesz i liczysz na rewanż ^^ Ja już Ciebie też obserwuje od dawna:)

      Usuń
  5. garniera też miałam i nienawidzę! :D masakra po prostu jakaś z nim :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Loreal jest bardzo popularna marką ale nie polecam podkładów oraz płynu do demakijażu :)
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam tylko tusz z Lovely i lubię go kupować, kiedy akurat nie ma promocji na mój ulubiony L'oreal Fatale.
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za recenzje. Nigdy nie używałam tych kosmetyków, dobrze wiedzieć że są to buble. Pozdrawiam :)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, dla niektórych buble mogą byc super :D ale to indywidualna kwestia ;)

      Usuń
  9. tez nienawidze tego kremu BB ;) uff nie jestem jedyna, a kazdy wkolo sie tak nim zachwyca ;p

    mogę liczyć na poklikane w linki, to dla mnie bardzo, bardzo ważne <3

    http://justemsi.blogspot.com/2017/04/how-to-wear-it-can-find-it-festival.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja także miałam Crem BB i mi też się nie sprawdził. :/
    Pozdrawiam. :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dwa razy kupiłam puder, o którym piszesz i rzecz jasna, obydwa skruszyły się. Co do kremu BB nie miałam, ale zamierzałam kupić. Dobrze, że przeczytałam Twoją opinię zanim się na to zdecydowałam.
    Tusz Lovely Pump UP - efekt sklejenia rzęs. Ostatnio kupiłam jeden z tych tańszych i o dziwo, sprawdza się. Jestem z niego bardzo zadowolona. O ile się nie mylę, jest firmy missy sport - także polecam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nigdy nie testowałam tych produktów, ale teraz mam przestrogę przed kupieniem ich :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety nie miałam okazji testować żadnego z tych kosmetyków, chociaż niedawno polecano mi ten tusz z lovely :)

    vile rose ☾

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi dear! Thanks for your comment in my blog:)
    I'm following you now!
    HAPPY WEEK
    xoxo
    http://stylishpatterns.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja miałam tylko tą mascarę z Lovely, nawet ją lubiłam, ale rewelacji nie było. :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń