środa, 26 kwietnia 2017

Kto jest moją inspiracją?

Witajcie.Każdy z was ma pewnie taką osobę publiczną (artystę), którym się inspiruję lub która podoba mu się pod wpływem wyglądu.Ja mam osobiście trzy inspiracje i zaraz wam je przedstawię.
-
1.Zara Larsson 

Kilka informacji:
*Szwedzka piosenkarka i autorka tekstów
*W 2007 roku została finalistką konkursu talentów Stjärnskott i zagrała w szwedzkiej wersji musicalu "Dźwięki muzyki".

Dlaczego jest moją inspiracją?
-Bardzo podoba mi się jej styl i głos.Bardzo przypadają mi do gustu jej piosenki.Poznałam ją od piosenki "Carry you home".

Przykładowe piosenki które od niej lubię:
*Carry you home [link]
*Weak Heart [link]
*I Would like [link]
*Never forget you [link]

Zdjęcia:



2.Taylor Swift

Kilka informacji:
*amerykańska piosenkarka 
*najlepiej zarabiająca celebrytka na świecie 
*gra na gitarze, fortepianie, ukuleje, banjo 

Dlaczego jest moją inspiracją?
-Wiele osób "śmieje" się z niej, że piszę piosenki o swoich ex.Ja bardzo w niej to cenię, że wyraża siebie i nie przejmuję się tym.Uwielbiam jej charakterystyczną czerwoną szminkę.Pokazuję klasę i uwielbiam jej głos tak jak jej piosenki.

Przykładowe piosenki,które od niej lubię:

-22 [link]
-Red [link]
-Blank Space [link]
-I knew you were trouble [link]

Zdjęcia:



3.Josefine Pettersen 

Kilka informacji:
*Norweska aktorka 
*Gra w serialu "SKAM" jako Noora

Dlaczego jest moją inspiracją?
-Podoba mi się jej styl i jaka jest w serialu "Skam", który odbiegając od tematu swoją drogą kocham.Jest trudna do zdobycia, wyraża swoją opinię bez skrupułów i nosi też charakterystyczną czerwoną szminkę.



---------------------------------------------
To były przedstawione moje 3 inspirację.A kto jest waszą inspiracją? Podobał wam się post? Zachęcam do zostawienia opinii w komentarzach i zachęcam do obserwowania na bieżąco mojego bloga! :) 
---------------------------------------------
Snapchat:reggaekarolina
Instagram:queencarolinexo
---------------------------------------------
Interesuję Cię współpraca? Masz pytania? 
E-mail: reggaekarolinaporady@wp.pl

21 komentarzy:

  1. Taylor znam i bardzo lubię :)
    Zapraszam natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello!! I love your blog !! your posts are really very interesting !! I wait in my blog, I have just published a post dedicated to the beauty of our hair. I wait for you
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/2017/04/vuoi-dei-supercapelli-scegli-i.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Zare Larsson też lubię a najbardziej kawałek "Lush Life".Pamiętam że gdy usłyszałam pierwszy raz tą piosenkę to myślałam że to nowa piosenka Rihanny XD
    Bardzo lubie też Taylor Swift i jej "Blank Space" :-)
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  4. Taylor Swift jest również moją faworytką ! Bardzo ciekawy tematyczny post :)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie te osoby znam i bardzo lubię :) Też mam takie osoby, które bardzo mnie inspirują. Yo-landi, Uma Thurman, Shakira :) mogłabym jeszcze trochę powymieniać :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że wpadłaś :D również pozdrawiam :*

      Usuń
  6. Hi. I am following your blog and I hope you follow back.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Zarę Larsson w sumie Tailor Swift też :)

    Pozdrawiam i zapraszam: mischotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Z chęcią wysłucham te piosenki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie tam raczej sławne osoby nie inspirują :)

    OdpowiedzUsuń
  10. such a lovely post
    great inspirations :D

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń