sobota, 22 października 2016

Top 5 piosenek miesiąca- wrzesień #1

W każdym miesiącu będę wam przedstawiała top 5 piosenek danego miesiąca.Będę tylko mówiła co mi się w nich podoba.Gdy klikniecie na utwór wyskoczy wam w youtubie.
-

Miejsce 5


OneRepublic-Kids 

Najbardziej podoba mi się w niej podkład jak również słowa.Ogólnie zespół ma ciekawy "repertuar"

Miejsce 4

Weronika Juszczak-Możesz zapomnieć nas.


Piosenka opisuje nam, że mimo niektórych zdarzeń trzeba walczyć. Ciekawy tekst i super podkład.

Miejsce 3
Shawn Mendnes-Treat you better


Piosenka opisuje tak naprawdę mnie."I treat you better than he can" u mnie to wygląda "I treat you better than she can".Nie będę się opisywała dlaczego mnie opisuje, bo to prywatna rzeczy, ale Shawn ma nieziemski głos a piosenka jest warta uwagi.

Miejsce 2
Felix Jaehn-Bonfire feat Alma


Uwielbiam tą piosenką ze względu na to, że super wpada w ucho.Świetny podkład i świetni wykonawcy.

Miejsce 1
The Chainsmokers-Closer ft.Halsey


Ta piosenka jest świetna.Uwielbiam ten zespół i tą piosenkarkę.Piosenka tak świetnie wpada w ucho, że mogłabym ją 100x słuchać. 
---------------------------------------------

snapchat:reggaekarolina
instagram:queencarolinexo
e-mail:reggaekarolinaporady@wp.pl
---------------------------------------------
Pytania:
Podobał się wam taki post? 
---------------------------------------------

4 komentarze:

  1. lubię takie posty ;) bo ostatnio nie mam czego słuchać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Również u mnie numerem jeden jest piosenka closer. Jest idealna :)
    Pozdrawiam:)
    http://angelikamichalak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Closer i Treat You Better :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/02/be-yourself-means-to-go-own-way.html

    OdpowiedzUsuń