wtorek, 11 października 2016

Jakie posty i jakie serie będą na moim blogu?

Wiadomo wróciłam po jakimś czasie i lekko zmieniłam harmonogram tego co będę wstawiała i co będę pisała.Wróci seria ULUBIEŃCY MIESIĄCA na pewno.Mogę wam to obiecać.Oczywiście również się pojawi Projekt Denko czyli recenzje zużytych produktów.Również mogę zagwarantować że pojawią się wszelkie szczegółowe i dokładne recenzje kosmetyków czy innych różnych rzeczy.Będę na pewno ciekawe i modne stylizacje.Zastanawiam się nad dodawaniem również rzeczy które kupiłam w danym miesiącu czy ogólnie co kupiłam przez dany czas tzw."haul zakupowy".Będą wszelkie życiowe posty lub jakieś porady, bo uwielbiam psychologiczny klimat.Pojawią się również rozdania i jakieś Q&A,tagi i przede wszystkim nie zrezygnuje z nagrywania Vlogów.Będę też seria "Top 5"

Pod każdym postem będą się znajdowały pytania na które mam nadzieję odpowiecie, a gdy będę robiła post z Q&A to również czekam na wszelkie wasze pytania.Życzę wam miłego wieczoru kochani i widzimy się w kolejnym poście.

Pytanie:Jest 11 październik interesuję was post "ulubieńcy września" czy bardziej pasowało by trochę później i post "ulubieńcy października"?





8 komentarzy:

  1. Ja bym z miłą chęcią zobaczyła ulubieńców października :)
    Pozdrawiam :*
    https://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na Top 5 :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram jak najszybciej taki post napisac, dawka motywacji :D zajrzę na pewno ;)

      Usuń
  3. Posty motywacyjne (dla samego siebie) są OK, pod warunkiem, że faktycznie motywują. Lepiej zacząć publikować, to co się zaplanowało, obserwować reakcję Czytelnika - podoba się/nie podoba się - i reagować. Taka ewolucja jest treści na blogu przynosi największe korzyści. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Pani za przydatną radę i na pewno skorszystam :)

      Usuń
  4. jeszcze mogą być ulubieńcy września :D
    kochana pisałaś mi, że mnie obserwujesz :) ja już też Ciebie obserwuję od dawna :D poszukaj mnie przy osobach bez avatara :D (najprawdopodobniej tam jestem :P)
    buziaki!
    kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń