niedziela, 1 maja 2016

Ulubieńcy kwietnia

Już dzisiaj mamy maj.Co raz bliżej do wakacji.Na moim blogu fajnie są odebrani Ulubieńcy więc znowu o nich piszę.


Kosmetyki i pielęgnacja


1.Rimmel Stay Matte 

Świetny puder.Świetnie matuję.Jest to mój pierwszy puder i sprawdza się świetnie i jestem pewna, że zawsze będę do niego wracać. 

2.Catrice Cosmetics-Camouflage Crem

Jestem bardzo zadowolona z tego korektora.Świetnie zakrywa wszystkie niedoskonałości.


I to wszystko z kosmetyków.Niestety z pielęgnacji jeszcze nie odkryłam czegoś o czym warto się pochwalić.


Wydarzenia

Jest jedno wydarzenie.W końcu postarałam się żeby moje życie było bardziej zdrowe i aktywniejsze. 


Muzyka

Jak zawsze moja ulubiona część ulubieńców.

1.Gnash-i hate u i love u

Piosenka przy której mam ochotę płakać. Przypomina mi o ważnej osobie dla mnie w tym momencie. (pozdrawiam wiedzących o co chodzi :D ) [link do piosenki]

2.Big Sean- I don't fuck with you

Kolejna ulubiona piosenka która kojarzy tylko mi się z jedną osobą :D może trochę dziwne skojarzenia ale cóż :D [link do piosenki]


3.One Direction- Steal my girl 

W tym miesiącu strasznie spodobała mi się piosenka 1D.Oczywiście piosenka nagrana jeszcze z Zaynem.[link do piosenki]

4.One Direction- End of the day

Tą piosenkę z reguły słucham na spotify bo nie jest w dobrej jakości na youtube, ale dam wam linka do dobrej jakości. [link do piosenki]

5.Rihanna - Needed me

Świetna piosenka od Rihanny.Zawsze lubiłam Rihanne i jej piosenki. [link do piosenki]


Książki

Jestem teraz w trakcie czytania fan fiction na Wattpadzie, ale już wiem że jest to mój ulubieniec.

"I see dead people" 

Phoebe wraz ze swoimi rodzicami wprowadza się do nowego domu. Po kilku dniach zaczynają przytrafiać się jej dziwne rzeczy. Budzi się w nocy, słyszy kroki i widzi tajemnicze postacie. Pewnego dnia dowiaduje się co tak na prawdę się dzieje.



28 komentarzy:

  1. Wspaniali ulubieńcy. Posiadałam kiedyś ten puder i w 100% mogę polecić :D Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tej książki jestem najbardziej ciekawa;)
    http://pelnapasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetni ulubieńcy. Dużo słyszałam tym pudrze z Rimmela i kamuflażu z Catrice- same pozytywne opinie :) Książki nie czytałam ale z tego co opisujesz myślę że jest fajna.
    Pozdrawiam ;**

    http://nigdy-nie-dorastac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetni ulubieńcy, jestem bardzo ciekawa tej książki ;)
    http://frenzyblack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetni ulubieńcy! :)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetni ulubieńcy ;).
    Może wspólna obserwacja?
    Zapraszamy do nas ;).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:) jasne zacznij i daj mi znac jak dasz ;*

      Usuń
  7. Świetni ulubieńcy :) U mnie też niedługo pojawi się tego typu post

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę dwie piosenki 1D powiem od razu, że fanką nie jestem, ale muzykę mają naprawdę świetną :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ostatnio zakochałam się w "I hate you I love you" :)

    http://fit-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne pozycje muzyczne, aż sobie posłuchałam ;).

    OdpowiedzUsuń
  12. Z chęcią wypróbowałabym Rimmel Stay Matte :) Lubię kosmetyki matujące :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham Rimmel Stay Matte dlatego na promocji -49% zaopatrzyłam się w aż 3! :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajni ulubieńcy. W szczególności zainteresowały mnie kosmetyki ;)
    http://im-dollka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Używałam tego pudru ;) kamuflażu też ;) pytałaś o obserwacje ja już obserwuje ;)
    czekam na ciebie ;*
    Ps mogę prosić o kliknięcie w linki w ostatnim poście?;> Bardzo mi pomożesz. Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń