piątek, 6 maja 2016

Tag z Mamą

Dzisiaj pomyślałam, że fajnie by było napisać znowu jakiś Tag, a konkretnie z jakąś osobą.Mam nadzieję, że taki Tag wam się spodoba.Dajcie mi znać czy wam coś takiego się podoba, bo mam już pomysł na drugi Tag, ale z inną osobą.

1.Co lubiłam robić gdy byłam mała?    
Mama:Lubiłaś bawić się lalkami.

2.Jakim byłam dzieckiem?
Mama:Byłaś dobrym,wesołym,grzecznym dzieckiem.

3.Jaka jestem teraz?Czy coś zmieniło?
Mama:Jesteś teraz bardziej zbuntowana,pomocna,troskliwa,czasami wredna,nie posłuszna

4.Z czego jesteś najbardziej dumna (jeśli chodzi o moje osiągnięcia i codzienne życie)?
Mama:Jestem dumna z tego jakim jesteś człowiekiem

5.Czy wspierasz mnie w tym co robię?Mama:Tak wspieram

6.Jak widzisz mnie za 10 lat?
Mama:Jako wyuczonego i dobrego człowieka

7.Gdybyś mogła nadać mi inne imię jakie by one było?
Mama:Nie zmieniłabym Ci imienia.

8.Jak nazywałaś mnie kiedy byłam mała?
Mama:Nula,Nulka

9.Co byś chciałabyś we zmienić?
Mama:Twój bunt młodzieńcy.

10.Jakie masz zdanie na temat mojego blogowania? 
Mama:Nie znam się na tym za bardzo więc nie mogę dokładniej powiedzieć.
--------------------------------------------
Mam nadzieję, że wam się spodobało:) 
--------------------------------------------
Gdzie możesz mnie znaleźć?

Snapchat: reggaekarolina
Instagram: reggaekarolina

--------------------------------------------
Masz pytanie? Masz ochotę na współpracę? 
E-mail:reggaekarolinaporady@wp.pl
--------------------------------------------

  

8 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na tag :)
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przyjemne odpowiedzi :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny TAG! :) Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa alternatywa dla YouTube'owego TAG'u ;)
    http://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny TAG. Pomysł odpowiadania przez kogoś innego jest ciekawą alternatywą dla własnych odpowiedzi. Dodałam Cię do obserwowanych :) Candymona

    OdpowiedzUsuń
  6. swietny tag! czekam na wiecej ;3 pozdrawiam

    w wolnej chwili zapraszam na mojego bloga http://justemsi.blogspot.com/ i do obserwowania mnie na instagramie (za wszysciutko sie odwdzieczam <3)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny pomysł na TAG!


    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja mama w pytaniu 9 mogła by przybić piątkę z moją ! :))) Moja mama dokładnie tak samo by odpowiedziała ;) A tak ogólnie fajny pomysł na tag ! :)

    http://anita-maggda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń