niedziela, 20 marca 2016

Ulubieńcy stycznia i lutego

Wiem, że styczeń i luty był już dawno, ale postanowiłam napisać wam o tym co w tym miesiącu mi się sprawdziło i jakiej muzyki słuchałam.


KOSMETYKI I PIELĘGNACJA

Krem No-Scar

Zdecydowanym moim ulubieńcem będzie no scar- krem na blizny.Trądziku od jakiegoś czasu już nie mam, ale niestety na policzkach mam blizy po trądzikowe, które za bodajże za 2 miesiące albo i mniej będą usuwane, ale przechodząc do tematu.Krem bardzo dobrze działa i zmniejsza widoczność tych blizn. 




Tusz do rzęs superSHOCK

Tusz zalicza się do jednych z moich ulubionych i pochodzi z AVONU.Dobrze rzęsy rozdziela i nie widac na nich żadnych grudek czy innych nie potrzebnych rzeczy na naszych rzęsach. 



Wydarzenia

Na pewno jednym z lepszych wydarzeń są urodziny mojego sąsiada.Bawiłam się tam jak nigdy dotąd.Świetna atmosfera,a przede wszystkim super zabawa.Nie była to oficjalna impreza, bo było tylko malutkie grono: 2 synów,1 córka od Pani która związała się z moim sąsiadem..no oczywiście mój sąsiad. 
A zabawa? najlepsza na świecie. 

Drugim wydarzeniem były moje urodziny.Na których również świetnie się bawiłam.

Zostawiłam Bednarka (z słusznych powodów) i zakochałam się w 5sos z tego powodu iż też zostałam 5sos fam

Muzyka

Teraz zacznie się poszukiwanie piosenek które najbardziej słuchałam w tych miesiącach.

1.5sos-jet black heart

Przy tej piosence to jeszcze idzie łzy uronić jak się jest fanką, ale teledysk..wymiękam. 

2. 

Kacper ft. Asteya, Aicha - Szukamy miłości (prod. Fuso)
3.Ellie Goulding-Don't nobody 
4.Sulin-widzę detale
5.Kasia Cerekwicka-Potrafię kochać
--------------------------------------------
I to wszystko z moich ulubieńców.
A wasze jakie były?:)
-----------------------------------------------------------
Snapchat:reggaekarolina
Instagram:reggaekarolina




26 komentarzy:

  1. Fajni ulubieńcy, ale ja dodałabym więcej zdjęć :)
    Zapraszam do mnie. Odpowiadam na każdą obserwację :)
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny tusz :) piosenki super :) obserwuje :)


    http://wooho11.blogspot.com Nowy post-zapraszam! :) Jeśli Ci się spodoba to zaobserwuj, to duża motywacja-dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem tego tuszu,super ulubieńcy!:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie go przetestuj i gdyby co możesz pisac do mnie na e-mail jak Ci się sprawdził ;)

      Usuń
  4. Bardzo fajni ulubieńcy :)
    Pozdrawiam wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajni ulubieńcy! :*
    Pozdrawiam :***
    http://angelikamichalak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. O tym kremie nie słyszałam, jest dobry? Ma jakieś wady?

    Zapraszam do mnie - odpowiadam na obserwacje: http://magdalenblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będę pisała recenzje więc zachęcam do zaobserwowania mnie, ja u Ciebie już to zrobiłam :)

      Usuń
  7. Ten krem pierwszy raz na oczy widze i fajnie jakbyś napisała recenzję :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. on nie jest pod oczy tylko na blizy po tradzikowe :* ale postaram się napisac ;)

      Usuń
  8. Fajny post!
    mikolajkulicki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny post. Dla mnie ulubieńcem miesiąca jest masło kakaowe. Zaciekawił mnie ten Twój tusz Avonu, może być całkiem niezły. Piosenki Ellie Goulding bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:) Koniecznie niech Pani go przetestuje bo jest naprawdę jak dla mnie bardzo dobry ;)

      Usuń
  10. Ja jakoś nigdy nie zwracam uwagi na to, co w danym miesiącu polubiłam najbardziej :p
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robię taką serie i dlatego zwracam na to uwagę

      Usuń
  11. Kocham 5sos <3
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń