czwartek, 24 marca 2016

Projekt Denko #1



Co to 'projekt denko'? 
-jest to pokazanie wam zużytych moich kosmetyków które ja recenzuje. 
------------------------------------------------------------------------

1.Tusz Miss Sporty 

Ten tusz bardzo dobrze mi się sprawdzał.Momentami sklejał rzęsy więc trzeba było je rozczesać, ale rozdzielał je i wydłużał nie pozostawiał grudek.Mogę go polecić więc jak najbardziej na plus.



2.Płyn Micelarny By Beauty


Był to mój pierwszy płyn micelarny.Bardzo dobrze on mi się sprawował i przede wszystkim nie piekł mnie.



3.Korektor z Miss Sporty
Ten korektor to wielki nie wypał.Nie dosc że jego gama kolorystyczna jest za ciemno to moja przyjaciółka go destowała to źle kryje. 


4.Olejek z Avonu
Świetny olejek.Dobrze 'zmiękczał' włosy i je odżywiał.


5.Kolastyna Energy Touch
Cóż tu powiedzieć miałam tylko próbkę, ale mogę go polecić. 

6.Garnier Fructis- Odżywka wzmacniająca
Na moich wlosach to nie pomogło za bardzo.Raczej do niej nie wrócę

7.Avon Advance Techniques
Bardzo dobrze sprawdziła mi się ta maska.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I to były wszystkie moje 'denka'mam nadzieję, że taka seria się wam spodoba :) 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Chcesz nawiązać współpracę? 
e-mail:reggaekarolinaporady@wp.pl 
---------------------------------------------
snapchat:reggaekarolina
instagram:reggaekarolina
---------------------------------------------
masz pomysł na kolejnego posta? chcesz żebym coś przetestowała?
Pisz na e-mail ;) na każde pytania odpowiadam i pomagam anonimowo. 
---------------------------------------------

24 komentarze:

  1. Ja lubię odżywkę garniera-tyle, że ja mam czerwoną :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten olejek z avonu do włosów jeszcze nie miałam okazji zamawiac choc chciałam ale teraz juz sama zwątpiłam :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie jeżeli będziesz miała okazję to spróbuj..na moim włosach dobrze się sprawdził ;)

      Usuń
  3. Świetny blog :) Obserwuję :)
    http://zanetta44.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie kojarzę żadnych z tych kosmetyków, ale chętnie przetestuje płyn micelarny. :)
    http://mateslifex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niektórych płyn micelarny z Biedronki szczypie w okolicach oczach ;) mnie akurat nie

      Usuń
  5. Ciekawa seria :)

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo ♥
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe produkty:)
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie!
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Z wszystkich tych rzezy używałam tylko odżywki i z tego co pamiętam, to byłam z niej zadowolona :)

    Obserwuję, mogę liczyć na rewanż? http://fioletowetrampki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Olejek z Avon uwielbiam :) Super post :)
    Obserwuję i liczę na rewanż
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam i używam płynu micelarnego :D Jest genialny *,*
    Może wspólna obserwacja?
    Daj znać u mnie :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja żałuje, że zamieniłam go bo chciałam przetestowac chusteczki do demakijażu z Nivea ;) ale o nich będzie też raczej osobny post:) Wesołych Świąt:) i jasne ;)

      Usuń
  10. Muszę zastanowić się nad zakupem olejku do włosów, może nawet tego z Avonu :) .

    goo-misek.blogspot.com Obserwuje i czekam na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  11. Też od bardzo bardzo dawna stosuję płyn micelarny. Jest genialny.
    Zapraszam, dopiero zaczynam. Komentarze mile widziane ! :)
    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny post zapraszam do mnie :) http://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń