sobota, 12 marca 2016

Top 5 filmów

Ostatnio było top 15 piosenek, a dzisiaj filmy które według mnie są najlepsze!

1.Marley&Me

Film jest inspirowany 100% moją rodziną.Może ten pies jest labradorem mój był Owczarkiem, ale nawet mama powiedziała, że film jest jakby nasz.Nasza historia..za każdym razem płaczę jak to oglądam.Przypomina to chwilę z moim ukochanym psem.Film w 100% polecam.

2.Love, Rosie

Jak cudownie przyjaźń może przemienić się w miłosc:) Cudny film i wzruszający.Daję też dużo do myślenia.

3.Najdłuższa podróż
Musicie go obejrzec koniecznie!

4.Bezcenny dar

Daje dużo do myślenia, że nie tylko bogactwo jest potrzebne do tego żeby byc szczęśliwym.

5.Gwiazd naszych wina

O tym filmie każdy z nas słyszał i musi go obejrzec.Jak i książka tak i film jest świetny. 
---------------------------------------------
A wy jakie filmy polecacie i lubicie? :)

snapchat:reggaekarolina
instagram:reggaekarolina

10 komentarzy:

  1. Bardzo lubię książki od tych filmów choć też są dobre :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejśc w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wolę mocniejsze klimaty kinowe. Nie lubię wzruszać się na filmach, dlatego "Gwiazd naszych wina" wyłączyłam już po pierwszych 30 minutach.
    apocalypse2189.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem że takich nie lubisz, ale mogłaś się pochwalic jakie klimaty ty lubisz ;)

      Usuń
  3. Ja jestem ogromną fanką wszelkich starych filmów (wszelkich z Audrey Hepburn oraz Casablancopodobnych) ;)
    Co do wspólnej obserwacji - jak najbardziej ;) Dodaję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie też bardzo lubię stare filmy :) np coś typu Dirty Dancing (mam nadzieję, że dobrze napisałam) :)

      już również dodaje:*

      Usuń
  4. Film "Gwiazd naszych wina" oglądałam kilka razy i jest cudowny! Reszty niestety nie znam :) Ja polecam "I wciąż ją kocham", "zostań jesli kochasz", "3096 dni" :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za polecenie, ale również wszystkie je widziałam :) a 3096 dni znam na pamiec ;)

      Usuń
  5. 2,3,5 oglądałam i sama przyznam ,że są wspaniałe :)

    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń