niedziela, 31 stycznia 2016

Kartka z pamiętnika #3

13.04.2015 7:15

Drogi pamiętniku! Jest mi niezmiernie przykro, że nie napisałam nic do Ciebie w niedzielę ale nie było nic ciekawego o czym chciałabym Ci powiedzieć.Jest już 7:20, zaraz będę zbierać się do szkoły i Ci pisać jak to ze mną jest.


Zjadłam w właśnie śniadanie i zaraz będę pędzić do szkoły.
Pierwsza lekcja to matematyka..nic lepszego chyba nie mogło mnie spotkać.

Bez marudzenia ubieram już buty i kurtkę i lecę do szkoły.Do mojej szkoły mam nie daleko więc idę piechotą. 

Na swojej drodze oczywiście nie obeszłoby się bez spotkania jego.Czyli mojego Patryka.Ale jak zawsze będę udawać że go nie widzę. 

13.04.2015 7:50   

Już jestem w szkolę i idę z Oliwią na lekcję.Mijając się szkolnym korytarzem nie obeszłoby się bez mijania jej.Najgorszej dziewczyny w świecie!Agaty.Nienawidzę jej najbardziej na świecie.Udaję nie wiadomo kogo.Nienawidzę czegoś takiego.Czy nie można zachowywac się normalnie?I to jeszcze ze mną musi chodzic..i podrywac Patryka-.- 

Eh..Patryk.Po co ja w ogóle zwracam na to uwagę?
Mówią że z brzydkiego kaczątka można byc łabędziem, ale chyba nie w moim przypadku. 

Już lekcja matematyki..nie wiem dlaczego, ale ciągle po głowie chodzi mi ON.Nawet go nie znam, a tak może mi zamieszać w głowie.


10.04.2015 10.20 

Przyszedł  czas na śniadanie.Idę do szkolnej stołówki je zjeść, a z daleka kogo widzę? Chyba się domyślasz pamiętniczku.
Oliwia doradziła mi żebym zapisała się na ten angielski.I wiesz co? Zapiszę się.Nie ze względu na niego, ale ze względu na siebie i nie obchodzi mnie co on sobie na mój temat pomyśli.Od razu po śniadaniu udałam się do pani z angielskiego zapisac się na dodatkowy angielski i od razu mnie zapisała.

Za 2 dni będę musiała stawić czoło jemu.
---------------------------------------------  
Kartka z pamiętnika #1 [klik]
Kartka z pamiętnika #2 [klik]
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Snapchat: reggaekarolina
Instagram: reggaekarolina
E-mail: reggaekarolinaporady@wp.pl
reggaekaroo@gmail.com

2 komentarze:

  1. A może gdybyś kiedyś z nim zagadała? Moze rozmowa taka od serca coś tu pomoże ? :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń