sobota, 16 stycznia 2016

Kartka z pamiętnika #1

Witam was wszystkich :) na mój blog wprowadzam serię "kartka z pamiętnika" będą to głównie krótkie opowiadania, coś typu właśnie kartki z pamiętnika.Seria będzie powiała się zawsze w sobotę lub w niedzielę.Mam nadzieję, że wam się spodoba i koniecznie dajcie znac w komentarzach.Historie są pisane przeze mnie.

KOPIOWANIE JEST KARALNE



10.04.2015

Na moje urodziny w końcu dostałam pamiętnik.Zawsze chciałam pisać w pamiętniku, ale nigdy nie umiałam się zabrać żeby go kupić.Czasami lepiej się wygadać pamiętnikowi niż otaczającymi nas ludźmi.Nawet nie mam za wielu przyjaciół.Mam jedną przyjaciółkę, która jest zawsze przy mnie.Opuścili mnie, a dlaczego? Zachorowałam na raka płuc.Teraz już dobrze się czuję.Już nie przyjmuję chemioterapii, ale muszę jeździć do szpitala sprawdzać co jakiś czas czy wszystko ze mną jest w porządku.Przed chorobą wszyscy byli, gdy poszłam do szpitala została tylko mi ona.Moja najlepsza przyjaciółka Oliwia.Jestem jej wdzięczna co wszystko dla mnie zrobiła. 

Dzisiaj nic szczególnego nie będę robić.Będę leżeć i czytać serię mojej ulubionej książki.Zawsze chciałam jechać do New Yorku żeby zobaczyć jak działa się gra tej książki.

Mama zawsze mi powtarza, że powinnam się zapisać na dodatkowy angielski żeby rozszerzyć swój angielski.
Podoba mi się jeden chłopak, który właśnie chodzi tam, ale co ja mam mu zaoferować? Jest to jeden z najlepszych chłopaków w szkole.Nie zobaczy nic wyjątkowego we mnie.Do mojej szkoły chodzi więcej dziewczyn które za nim latają.Zresztą moja znajoma z klasy Angelika za nim też lata.Jedna z lepszych partii tej szkoły.Nie mam szans.Szkoda, bo wydaję się bardzo miły.Ale..nie chce zrobić z siebie pośmiewiska.Wystarczy, że już znajomi się ode mnie odwrócili i chodzę do tej szkoły przetrwania zwanej "szkoła". Wydaję mi, że tam wcale nie pasuję.Ale to liceum najbliższe w mojej okolicy.
Nie wiem dlaczego właśnie Patryk mi się spodobał (tak właśnie ma na imię ten chłopak). 
Jest tylu fajnych chłopaków w naszej szkolę.A tak bardzo nie możliwy chłopak spodobał się takiej dziewczynie jak ja.Może gdybym nie zachorowała na tego raka wszystko byłoby inaczej. 
Chociaż dowiedziałam się kto jest moim prawdziwym przyjacielem.

Może gdybym nie robiła z siebie takiej szarej myszki, bo boje się ludzi to może byłoby inaczej.Oliwia namawiała mnie żebyśmy jutro wybrały się na zakupy.Pójdę z nią.Zmienię coś ze sobą.


10.04.2015 23:30 

Hmmm..już tak późno, a ja dalej tego samego dnia piszę.Nie wiem czy to dobrze czy źle, że z wszystkiego żale się zwykłemu zeszytowi.Muszę jutro wcześniej wstać.Dobranoc pamiętniczku zobaczymy się jutro











        

spodobało wam się? dajcie znać w komentarzach. ♥☻



21 komentarzy:

  1. Fajny pomysł z pamiętnikiem. Czytając, widać u Ciebie trochę brak wiary. Pamiętaj z szarych myszek często wyrastają piękne dziewczyny, a często z tych niby "najlepszych i najprzystojniejszych" po latach nie ma nawet śladu. Chociaż w obliczu choroby to i tak musisz być silna, ja bym się załamała. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Seria 'kartka z pamiętnika' nie miała na myśli mnie.Jest to moja wyobraźnia.Kocham pisać opowiadania, ale dziękuje za komentarz :) ja również pozdrawiam

      Usuń
    2. A to sorry, właśnie nie wiedziałam czy to fikcja czy prawda, zmyliły mnie te lekcje angielskiego :)

      Usuń
    3. Nic nie szkodzi.Faktycznie mogłam trochę namieszkac.Ale w dalszych dokończeniach będę wspominała, że to nie o mnie :*

      Usuń
  2. Ja miałam podejrzenia o białaczkę, mimo to nie poddałam się a nawet nie chciałam w to uwierzyć, chodziłam regularnie na zastrzyki przeciw zmianą nowotworowym i wygrałam tą walkę. Tobie też się uda ze wszystkim! Trochę wiary, jeśli ty nie uwierzysz, nikt tego za Ciebie nie zrobi :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kartka z pamiętnika nie jest o mnie. Mogłam to napisac na początku.Jest to historia na podstawie mojej wyobraźni.Coś na typu książki.Ale dziękuje że tak miło napisałaś :)

      Usuń
  3. Świetny blog naprawdę,będę wpadać tu częściej :D
    .
    .
    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli się zgadzasz, to zaobserwuj i daj znać u mnie w komentarzu.
    Zapraszam http://catherineeffortt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł na wpisy. Są to Twoje prawdziwe przemyślenia, przeżycia, czy piszesz o fikcyjnej postaci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) fikcyjne postacie.Uwielbiam podnieść się wyobraźni.Kocham pisać opowiadania.

      Usuń
  5. bardzo ciekawy post
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) zacznij ;* i daj znac u mnie jak zaobserwujesz ;*

      Usuń
  6. Super pomysł z tym pamietnikiem, bardzo ciekawie sie zapowiada :)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ta maksyma na tej kartce jest jednak prawdziwa
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę? :) Starałam się zeby to tak wyglądało ;)

      Usuń
  8. Ciekawy pomysł :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny post :
    ) obrazek do mnei trafil :D uwielbiam usmeichac sie kiedy widzi to ktoś kto mnie nie lubi :) :D

    zapraszam na wspolna obserwacje ! :)) http://pazzz21.blogspot.com/ ja klikam :))

    OdpowiedzUsuń