środa, 30 grudnia 2015

Ulubieńcy grudnia.

Witajcie :*
Dzisiaj przechodzę do Was z postem 'Ulubieńcy grudnia'.Ten miesiąc strasznie szybko mi przeleciał zresztą jak cały rok 2015, ale cieszę się ze już rok 2015 się skończył bo był to nieudany rok dla mnie ale niedługo będzie post 'Podsumowanie roku 2015' i się dowiecie dlaczego:) Wydaje mi się im sie jest starszym tym życie szybciej biegnie.Dajcie mi znać w komentarzach czy wam też ten rok tak zleciał :*


Przechodząc do Ulubieńców zacznę od kategorii "kosmetyki"
Jednym z moim ulubionych produktów jest balsam do ust który nieco uratował moje usta przed zimą, której oczywiście nie mamy:)


Balsam do ust z Oriflame
Sprawdzony przeze mnie produkt do ust:)
Macie gwarancję że wasze usta nie będą zniszczone tylko będą nawilżone :)




Długi czas szukałam odpowiedniej szminki na wigilię i do szkoły która nie będzie się jakoś specjalnie wyróżniała na moich ustach.



Szminka Essence numer:02 cute nude
O tej szmince słyszeliście w Get ready With me wigilnej więc zapraszam bo zrobiłam efekt na ręce jak wygląda :)
Co tu wiele o niej mówić..jeżeli lubicie nierzucajace się w oczy szminki to kupcie właśnie ta a ona na dodatek nawilża.
Przypadkowo kiedyś ten produkt zauważyłam na półce i od razu go kupiłam

.
Ziaja liście manuka.
Świetnie sprawdzający się produkt do oczyszczania twarzy i zmywa nawet makijaż:)




Z kategori jedzenia nie mam się czym 
pochwalić oprócz kotletów sojowych i melona nie zachwyciło mnie w tym miesiącu :D



Kategoria muzyka
[Klik] 
[Klik]
[Klik]

Dziękuję za przeczytanie tego postu :) 

Szukasz jakieś porady? Masz pomysł na post? reggaekarolinaporady@wp.pl
Zawsze pomogę i wysłuchał, wiadomości są anonimowe :)

Snapchat:reggaekarolina
Instagram:reggaekarolina


Pozdrawiam❤❤❤❤:*

10 komentarzy:

  1. Ten balsam z oriflame jest genialny nie tylko do ust tylko na takie różne inne otarcia i zranienia na ciele ! Ja akurat mam czekoladowy :P Na dodatek jest bardzo wydajny ;)
    Do siego !
    Zapraszam na sylwestrowy post --> Klik !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przestestowac na różne inne zatarcia, nawet nie wiedziałam że do tego też jest :) dziękuję :* szczęśliwego nowego roku;*

      Usuń
  2. Ile kosztuje ta szminka Essence? Bardzo lubię takie nierzucające się w oczy szminki, a ta ma bardzo ciekawy kolor. Pozdrawiam i życzę szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba ceny są różne w każdym sklepie ja ją znalazłam przypadkowo bodajże w promocji za 7 zł, ale one są ogólnie w przedziale do 10 zł :) miło że zajrzałaś do mnie:) ja również życzę szczęśliwego Nowego Roku ;*

      Usuń
  3. Kolor szminki z esense jest cudny! Bardzo chciałam mieć szminkę w takim kolorze. Jednak kupiłam sobie szminkę w kredce z Golden Rose i jestem z niej zadowolona :D Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będziesz miała okazję to sobie ją przetestuj bo naprawdę jest wartą swojej uwagi;*

      A jaki to kolor tej kredki? :)

      Zajrzę do Ciebie;*

      Usuń
  4. Bardzo lubię ten produkt ziaji <3
    Świetny blog ;)

    marthabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie produkty z Ziaji są świetne :)
      Dziękuję ;*

      Usuń