czwartek, 31 grudnia 2015

Podsumowanie 2015 roku

Witam was :)
Dzisiaj chciałabym wam powiedzieć jaki był dla mnie rok 2015.
W jednym zdaniu szybko mi zlecił ale to chyba dobrze, bo ten rok nie za dobrze wspominam. A dlaczego? Ponieważ odeszedl mój najpiękniejszy i najukochanszy pies Talar, dokładnie 13 lutego, kochałam go bardzo ale byl poważnie chory.

Rok ten był przede wszystkim ciężki.Trudne decyzje,naukę trzeba było trochę poprawić, nieudane znajomości i przyjaźnie.Ale oczywiście nie mówię że ten rok nie przyniósł mi jakiś dobrych doświadczeń.
Dzięki temu że zerwalam przyjaźń z bliskimi osobami dowiedziałam się kto przy mnie został, że one ciągle wykorzystywały moją naiwność i słabość i myslaly że są "cudem" tego świata.

Gdy mój ukochany psiak umarł, kupiłam nowego ale oczywiście temten nie jest "rzucony" w kąt i że już go nie ma..on dalej będzie moim serduszkiem i przyjacielem.Wiem gdzie jest pochowany i często tam chodzę jak jest mi źle.

Może nie kocham aż tego nowego..a tak w ogóle to nazywa się Pako, ale można powiedzieć że sprawia mi radość.
Jednej chwili chce powrócić czas i podjąć inne decyzje, ale czy to ma jakiś sens? Co mi z tego że powrócę czas? Te wszystkie wydarzenia ukształtowały osobę która jestem teraz..TĄ KAROLINĘ która właśnie do was piszę.Nie ukrywam że czasami jest ze mną ciężko po tym co się w tym roku działo..ale to przez to że po prostu robiłam w pewnych momentach idiotkę z siebie.

W pewnym momencie zdałam sobie sprawę dlaczego ja zawsze mam o kogoś walczyć? To bez sensu..moja naiwność przeszła wtedy swoje granice, ale na szczęście mam taką mamę której mogę wszystko powiedzieć i ona pomogła mi przewalczyć tą naiwność.
Mój blog ma prawie miesiąc a 27 grudnia wybilo mi 1000 wyświetleń, dziś już jest ponad 1000.Może to mała liczba ale jednak jak na nią patrzę to wiem co robię i dla kogoś to robię...to mnie niezmiernie ucieszyło.
Podsumując 2015: Zły rok jak dla mnie ale cieszę się ze mogłam się czegoś nauczyć :)


A wam jak minął ten rok? 

Szczęśliwego nowego roku  ;**


Snapchat:reggaekarolina
Instagram:reggaekarolina


Potrzebujesz pomocy? Współpraca? Masz pytanie? Pomysł?
e-mail:reggaekarolinaporady@wp.pl

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Z jednej strony dobrze a z drugiej strony źle :)

      Usuń
  2. Śliczne imię miał Twój psiak - Talar - bardzo mi się podoba. Pako też ładne.
    Głowa do góry, jesteś młoda i za kilka lat może się okazać, że jednak ten rok nie był aż tak zły. Dla mnie mijający rok był akurat świetny, dostałam nagrodę za stworzenie czasopisma i jego dizajn, dostałam się do ćwierćfinału Wrocław Fashion Metting - no i wiele osobistych radości, trochę sławy i rozdawania autografów, ale na to pracowałam kilka lat. Wcześniej miałam za to kilka bardzo ciężkich lat. W życiu różnie bywa, fajnie, że masz Mamę, która Ciebie wspiera, a czasu czasem lepiej nie cofać. Idź dalej do przodu i rób swoje. Buziaki i trzymaj się w tym nowym roku radośnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pani bardzo za taki ciepły i miły komentarz, bardzo Pani dziękuję :) życie toczy się dalej, trzeba iść do przodu ;)
      Życzę Pani dalej takich sukcesów, w blogu również bo inspiruje mnie Pani bardzo..czytam go niemal codziennie bo naprawdę jest dużo blogów, ale Pani ma coś w nim wyjątkowego :)

      Pozdrawiam i jeszcze raz wiele sukcesów życzę :*

      Usuń