poniedziałek, 28 grudnia 2015

Tag: mój zwierzęcy przyjaciel ♥

Hejka :) dziś przedstawię wam mojego zwierzęcego przyjaciela ♥

1.Jak nazywa się twój zwierzak? 

Mój zwierzak nazywa się Pako :)

2.Jakie to zwierzę i jakiej rasy?

Jest to pies, rasy owczarka niemieckiego :)

3.Jak długo jest z Tobą?

Od 21 lutego 2015 roku, czyli gdzieś niedługo rok :D ♥

4.Jak dostałaś swojego zwierzaka?

Ja go nie dostałam lecz kupiłam ponieważ tydzień przed jego kupnem zmarł mój największy skarb (mój poprzedni pies) i była taka pustka więc kupiliśmy kolejnego owczarka, lecz tamten był dla mnie jak brat,przyjaciel i dalej za nim tęsknie, Talar [*] ♥

5.Ile ma lat? 

4 grudnia 2015 roku skończył roczek ♥


6.Co jest dziwnego w charakterze twojego zwierzaka? 

Chyba nie ma nic dziwnego, lecz najbardziej denerwuje mnie jak wszystko i wszystkich gryzie :D

7.Co twoje relacje ze zwierzakiem znaczą?

Znaczą dla mnie bardzo, chcę się z nim dogadywać jak z moim poprzednim psem, ale na pewno nie będą takie same jak z nim, bo on był wyjątkowy, ale staram się dać mu szanse żebyśmy mieli takie same relacje jak z moim poprzednim psem :)


8.Ulubione chwile?

Na razie nie mamy ich za wiele, ale na pewno chwila kiedy przyjdę ze szkoły albo z innego miejsca a on się tak strasznie cieszy i na mnie czeka przy bramie ♥ Albo jak go przywiozłam i ze mną spał to było cudowne :)

9.Jak nazywasz twojego zwierzaka? 

Pako,Papi,Papulo,Pasio Papulo,Dałn :D ♥

Kocham go najbardziej na świecie choć czasami mam go dość, ale nie oddałabym go za największe pieniadzę :)



A wy jakie macie zwierzęta? :) może jakieś chcielibyście mieć?  




e-mail: reggaekarolinaporady@wp.pl

snapchat: reggaekarolina

instagram: reggaekarolina 

12 komentarzy:

  1. Jaki słodziak :) Świetny tag. Ja mam dwa kotki i nigdy nie miałam pieska. W wolnej chwili zapraszam do mnie caroliv-photography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 💖 :*

      Bardzo lubię Twojego bloga więc na pewno będzie mnie i Ciebie dużo ❤❤ ;*

      Usuń
  2. Fajny zwierzak. Z tym gryzieniem to też nigdy nie lubię, gdy psy za wszystko chwytają ale ogólnie lubię zwierzęta :)
    Przy okazji zapraszam do wspólnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Nawet nie wiesz jak mnie te gryzenie denerwuje :)


      Jasne ja od teraz już obserwuję :*

      Usuń
  3. Jej cudowny piesek, ale i wiek swój też ma. :)
    Co powiesz na wzajemną obserwację? :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) dopiero ma roczek więc mlodziutki i glupiutki jeszcze jest :D

      Ja już Cię obserwuje;* gdybyś mogła to mnie zaobserwuj:)

      Usuń
  4. Świetny pies, mam nadzieję, że gryzienie wszystkiego co popadnie mu przejdzie i polubisz go podobnie jak poprzedniego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*

      Oj z gryzieniem to również mam nadzieję że przestanie bo czasami jest to nie do wytrzymania :)

      Na pewno tak będzie, ale jednak tamten nigdy nie zastąpi mi tego:)

      Usuń
  5. Pierwszy raz czytam taki tag, fajne odpowiedzi.
    Ja mam yorka-Fenka <3
    http://domkaa-g.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń