sobota, 26 grudnia 2015

Stylizacja na sylwestra

Hejka :) nie wiesz co ubrać na sylwestra i jak się pomalować? Może pomogę :)

Będzie 4 stylizacji.


Pierwsza stylizacja 



cekinowa sukienka H&M 
cena:129,90 






buty Sheln 
cena:131,21 

[klik] (przepraszam, że bez zdjęcia, ale nie umiałam wstawić) 





torebka na ramię H&M
cena:39,90






Druga stylizacja 


Dżersejowa sukienka H&M
cena:79.90 










buty sztyblety H&M
cena:129,90 








Torebka na ramię  H&M                              
cena:79,90 












Trzecia stylizacja



T-Shirt 'Lipstick Attack'  yeah bunny            
cena:119 
od razu polecam zamawiać ponieważ jest to jedna z najlepszych polskich firm :) 












Jegginsy Super Skinny High H&M
cena:79,90














buty Mokasyny H&M
cena:49.90
[klik]




torebka kopertówka H&M
cena:79,90
[klik]     






Czwarta stylizacja

Bluzka szyfonowa bez rękawków H&M
cena:39,90
[klik]







Dżinsy Skinny Ankle Ripped H&M
cena:79,90
[klik]


















Buty 
cena:99,90 
[klik] 








dziękuje za przeczytanie mam nadzieję, że wam się spodobało ♥ 
jeżeli chcecie abym zrobiła makijaż na sylwestra śmiało mówcie ♥

snapchat: reggaekarolina
instagram: reggaekarolina
e-mail: reggaekarolina

chcesz nawiązać współpracę? pisz na e-mail :)    


                

21 komentarzy:

  1. Ładne stylizacje :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje

      jasne zajrzę do Ciebie :* jasne, ja już od teraz obserwuje ♥ liczę na to samo :*

      Usuń
  2. Świetny post ! My akurat z znajomymi się umówiliśmy się, że przebieramy się za jakieś postacie ;D i właśnie myślę nad swoim strojem...
    Może wspólna obserwacja ? Zapraszam --> Klik !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) o też fajny pomysł z tymi postaciami ♥ jasne zajrzę;* ja już obserwuję od teraz zrób to samo :*

      Usuń
  3. Najbardziej mi się chyba spodobała stylizacja 2 i 4. Co powiesz na wspólną obserwację, daj znać u mnie na blogu
    http://domkaa-g.blogspot.com Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuje :) jasne ;* ja też pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wybrałabym pierwszą! :D
    Pytałaś o obserwacje, chętnie. Zacznij u mnie a ja się odwdzięczę kochana !

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo miło że zajrzałaś :) dobrze ja już obserwuję, świetny blog! :)

      Usuń
  6. Super propzycje :)
    Pytałaś o obserwację ;D Ja już obserwuję i liczę na uczciwy rewanż :)

    Zapraszam :D
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) jasne już uczciwie oddaje :*

      jasne, że zajrzę!

      Usuń
  7. Świetne propozycje :) Muszę coś sobie wybrać na Sylwestra. Obserwuje i liczę na to samo :) Zapraszam do mnie caroliv-photography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się grafika Twojego bloga :)

    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo! :)

      tak, gdybyś mogła to też mnie zaobserwuj :*

      Usuń
  9. trzecia najlepsza <3
    Zapraszam na bloga z opowiadaniami:
    http://angell-story.blogspot.com/
    I ogólnego:
    http://myhearrt-mysoul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cekinowa sukienka H&M na Sylwestra idealna, świetna jest też sukienka dżersejowa, z drugiej stylizacji, bardzo fajny krój i dobra cena.
    Może wspólna obserwacja? :), ja dopiero od dwóch miesięcy mam bloga, może się spodoba.

    blog minimalissmo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Ma Pani świetnego bloga!:)

      Ja już Panią obserwuje jeżeli Pani chce to może mnie Pani zaobserwować :);**

      Usuń