piątek, 18 grudnia 2015

Czego nie lubię u facetów?

Hejka :) dziś przedstawię wam post najważniejszych szczegółów co nie lubię u facetów ♥

1.Najbardziej nie umiem zrozumieć jak twierdzą, że wszystkie kobiety są takie same.

Jeżeli Kaśka Cię zdradziła to nie znaczy, że Emilka też ma Cię zdradzić czy, że twoja była to oszustka to wszystkie kobiety muszą być takie same.Każda kobieta,dziewczyna jest inna.Inaczej odczuwa, inaczej się zachowuje ale każda jest inna.

2.Jak zachowuję się inaczej przy dziewczynie a inaczej w towarzystwie kumpli

Wyobraź sobie sytuację idziesz z chłopakiem na spacer i nagle widzisz jego kumpli BAAM i twój chłopak zachowuję się inaczej :) Dla mnie to jest wręcz idiotyczne jak można udawać kogoś kim się nie jest.Przy Tobie to kochający, a przy kolegach traktuję Cię jak przedmiot.To nikomu nie imponuje.

3.Wymagania

Wymagasz czegoś od kobiety żeby np. o siebie zadbała to sam o tym nie zapomnij :) jeśli chcesz żeby twoja kobieta wyglądała jak aniołek z Victorie Secret to zacznij wyglądać jak model z Cavina Kleina a nie jak jakiś wiejski burak.

4."To nie moje"

Chyba nie Tylko mnie denerwuje w filmach jak i w prawdziwym życiu, że jak kobieta wyznaje facetowi, że jest w ciąży to on odpowiada jej 'jak to?' albo 'to nie moje' po prostu mam czasami wybuchnąć jak coś takiego słyszę.Niech faceci pokażą, że mają jaja,  a nie jak tchórzowie uciekają, bo przecież łatwiej zostawić kobietę z dzieckiem samą i sobie radź.Na takich facetów nie ma nawet określeń jaki jest żałosny.

5.Ile oni wypili,jak oni to się najebali

Proszę Cię kogo to interesuje.

6.Przesadne dbanie o wygląd.

Rozumiem, że chłopak ma równe prawo super wyglądać, ale żeby nie szykował się dłużej niż dziewczyna.

7.Jak traktują kobiety przedmiotowo.

Dla niektórych kobieta jest widziana jako cycki,dupa i nic więcej :)

8.Tanie teksty na podryw.

Jak ja słyszę takie teksty to po prostu zamiast on mnie podrywać ja się z niego nabijam :)
np."bolało jak spadłaś z nieba?" :')

9.Jak dziewczyna jest zła to od razu, że ma okres.

Nie wiem co sobie ubzduraliście, ale że kobieta jest zła to nie świadczy, że ma okres.Ona już nie może mieć złego humoru albo zwyczajnie ją wkurwiasz :)

Wymieniłam wam te praktyczne :D jeżeli wam się podobało to zachęcam do obserwowania ♥ i oczywiście komentowania :)

A co was denerwuję w facetach? Zgadzacie się z tym powyżej?

snapchat:reggaekarolina
e-mail:reggaekarolinaporady@wp.pl
instagram:reggaekarolina


2 komentarze:

  1. Ja również nienawidzę, gdy chłopcy są dwulicowi :)
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam o tym! :) dziękuje że zajrzałaś ja do Ciebie też chętnie zajrzę i zapraszam nie raz do mnie ♥

      Usuń