poniedziałek, 14 grudnia 2015

6 rzeczy które mnie denerwują

Hejka :) dzisiaj chciałabym wam przedstawić 6 rzeczy które mnie denerwują :)

1.Gdy ktoś mówi mi kilka razy co mam zrobić

Nienawidzę wręcz jak ktoś mi coś powie, a potem kilkanaście razy pod rząd mówi to samo co mam zrobić.

2.Dziewczyn które pokazują jakie one to nie są.

Dziewczyno nikogo to nie interesuje jaki super masz telefon czy jaką tam sobie bluzkę kupiłaś. 

3.Jak ktoś robi coś powoli.

Nie wiem czy ja jakaś dziwna jestem, ale po prostu nienawidzę jak ktoś robi coś powoli

4.Krytykowanie ludzi których się nie zna

Czasami jak słyszę opinie na jakieś osoby których się kompletnie nie zna to mam ochotę podejść do takiej osoby i jej coś powiedzieć.

5.Mlaskanie

Nienawidzę jak ktoś przy mnie mlaska gdy je

6.Jak ktoś udaję przy mnie kogoś innego

Ja jestem sobą w każdej sytuacji, a nienawidzę jak ktoś przy mnie udaję kogoś innego 

Mam nadzieję, że taki króciutki post wam się spodobał ♥

Chcesz nawiązać ze mną współpracę lub chcesz napisac? e-mail: reggaekarolinaporady@wp.pl


4 komentarze:

  1. Z 4,5, 6 zgadzam się w zupełności! :)

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o miło że do mnie zajrzałaś :) już od niedawna Cię obserwuję i na pewno będę zaglądać ♥ powodzenia! :)

      Usuń
  2. Mlaskanie to najgorszy dźwięk jaki może być >.<
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :D

      chętnie zajrzę ;) do mnie też nie raz Cię zapraszam :*

      Usuń