niedziela, 20 grudnia 2015

Wszystkie przedmioty w szkole są potrzebne?

Hejka :) od razu na wstępie powiem, że to tylko moja opinia.Każdy z nas ma swoją i może się na luzie wypowiedzieć na ten temat w komentarzu :) 

Ja twierdzę, że nie wszystkie przedmioty w szkole są potrzebne.A dlaczego? Mnie osobiście nie interesuje historia, bo jakoś nie widzę tego w przyszłości żeby ktoś mnie spytał kiedy był chrzest Polski czy tam kto to jest Bolesław Chrobry.Rozumiem w podstawówce to może jeszcze to być, ale w gimnazjum to powinni zamiast tej historii dla wszystkich zrobić kółko historyczne dla tych którzy chcą.Bo na pewno 90% klasy nie pójdzie na żadne studia historyczne. 

Po co na polski są lektury? Jak ktoś nie lubi czytać książek to nawet tą obowiązkową lekturę oleje.Według mnie na polskim powinniśmy się uczyć jak już ortografii, a nie jakieś filozofii.Jak już czytać to jakieś sensowne opowiadania czy jakieś fragmenty. Po co komu jedynki z lektury? Prosty sposób : Ci którzy chcą czytać niech czytają :) 

Po co komu wyrażenia algebraiczne w przyszłości? 

Szkoła uczy nas przede wszystkim głupot a nie uczenia.Każdy powinien sobie wybrać przedmioty, które przydają mu się w życiu.A po co komuś utrudniać życie jeżeli 50 % przedmiotów jest mu nie potrzebna.

Mi osobiście w życiu przyda się: biologia,chemia,angielski,polski (nie chodzi mi o cało kształt, ale podstawy ortografii, bo wiadomo nikt nie chce pisać i mówić jak jakiś analfabeta ;) ), matematyka (chodzi mi tutaj o liczenie, bo to co jest na matematyce w szkole to dla mnie to jest głupota.).

I po co mi ta historia, wf, geografia itd jak mi się to nie podoba i tego nie lubię? Ale i tak nic z tym nie zrobi :) 

Mam nadzieję, że taki post z moją opinią wam się spodoba :D jeżeli chcecie żebym poruszyła jakiś temat to piszcie na e-mail: reggaekarolinaporady@wp.pl

snapchat: reggaekarolina
Mój instagram   (kliknij a wyświetli Ci się) 
e-mail: reggaekarolinaporady@wp.pl 

Piosenka na dzisiaj.  (kliknij a wyświetli Ci się) 

6 komentarzy:

  1. Świetne!:)
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :)

      jasne, ja już obserwuję od teraz! :)

      Usuń
  2. Fajny blog :)
    Zapraszam do mnie! :))))
    http://beforeveralonee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :*

      jasne zajrzę, zapraszam do mnie jeszcze nie raz <3 byłoby mi mega miło jakbyś mnie zaobserwowała!:)

      Usuń
  3. Pierwszy raz spotkałam się z takim postem, bardzo ciekawy!
    Zgadzam się po części z Tobą. Według mnie wszystkie przedmioty są przydatne, ale tylko te podstawy. Bo np. po co nam liczba pi? Lub po co nam obliczanie stężeń %?
    Według mnie podstawy by wystarczyły. :)

    Obserwujemy?
    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety, ale nikt nie ma na to wpływu :) dziękuje za zajrzenie :) jasne :) ja już od teraz obserwuję mam nadzieję, że Ty też :*

      Usuń