niedziela, 13 grudnia 2015

Aktualna pielęgnacja włosów #grudzień

Witam was znowu :) ostatnio była pielęgnacja twarzy więc dzisiaj pielęgnacja włosów.
Zaczynając od tego: Ja mam włosy długie,jestem brunetką ale niedawno zrobiłam końcówki na blond :)

Nie mam swojego ulubionego szamponu, ale aktualnie i zawsze wracam do:

Head&Shoulders w wersji miętowej 

 Kiedyś miałam problemy z łupieżem, a po nim łupież znikał.Teraz nie mam już z tym problemu, ale szampon mogę polecić, bo ładnie pachnie i dobrze myje włosy. 















Aktualnie moimi ulubionymi odżywkami/maskami są: 


Garnier- odżywka wzmacniająca 'goodbye damage' 


Jedna z lepszych odżywek z Garniera.Super wzmacnia włosy i super pachnie :) 












Kallos-maska do włosów 


Najlepsza maska do włosów której kiedykolwiek używałam, niezależnie jaka i tak jest bardzo dobra :) kiedyś miałam bardzo zniszczone włosy od kiedy ją zaczęłam używać moje włosy wróciły do swojego normalnego wyglądu :) 





Gliss Kur- odżywka w sprayu 


Jakiś wielkich rezultatów nie ma, ale bardzo dobrze po niej włosy się rozczesują :) więc 2/10 :D 
















I to wszystko z mojej aktualnej pielęgnacji włosów w grudniu :)

Dziękuje za przeczytanie i zachęcam do komentowania :* 



Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz na e-mail : reggaekarolinaporady@wp.pl 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz