niedziela, 17 kwietnia 2016

Owczarek Niemiecki- dobra rasa?

Dzisiaj przechodzę do was z luźniejszym postem.Jak dobrze wiecie ja jestem posiadaczką Owczarka Niemieckiego.Dzisiaj chciałam wam przedstawić jak prezentuje się ten pies i jaki on ogólnie jest.

Mój obecny pies nazywa się Pako.Ma rok i 4 miesiące.Jak wiadomo jest to Owczarek Niemiecki krótkowłosy.


Jest to pies z rodowodem.

Jestem przekonana, że wszystko co powiem o Owczarkach przynajmniej w 90% okazują wszystkie owczarki.A dlaczego jestem taka pewna? Pako to mój drugi Owczarek.




Cechy:
On większość swojego czasu lubi spędzać na dworze.

Nie jest przeznaczony do mieszkania w bloku!
Jak to małe psy lubi gryźć wszystko i gryzienie osoby traktuję jako zabawę.

Jest bardzo kochającym psem.Potrafi wesprzeć jak nie jeden człowiek.

Jest to pies bardzo inteligentny.

Należy do grupy psów odważnych.

Jest bardzo ciekawski.

Jest niesamowicie lojalnym psem.

Wyznacza sobie tylko jednego właściciela.
Jest bardzo pewnym siebie psem.

W stosunku do dzieci są raczej obojętne.

Akceptują ich obecność dopóki okazują im szacunek i nie drażnią ich.

Celują w zawodach posłuszeństwa, co tworzy silną więź społeczną z ich właścicielem.

Wyhodowane zostały w celu zaganiania owiec i bydła

Zastosowane jako psy obronne i wyszkolone do poszukiwania nielegalnych substancji, pracując dla policji i sił zbrojnych w krajach całego świata.




Wygląd:
Owczarki Niemieckie mają różne umaszczenie.Niektóre są siwo,czarno,brązowe a niektóre są całe czarne.Mój akurat jest czarno,kasztanowo,siwo,brązowy w stylu czapraka.Są dużymi psami.Mają duże łapki.Wyglądają niemal jak wilki.





Grupa ras:Psy pasterskie
Wzrost: Suka- 55 do 60 cm
        Pies- 60 do 65 cm

Waga:  34-43 kg

Długość życia: 12 lat

---------------------------------------------


---------------------------------------------
snapchat:reggaekarolina
instagram:reggaekarolina
---------------------------------------------
Masz pytanie? Chcesz nawiązać współpracę?
E-mail: reggaekarolinaporady@wp.pl 

3 komentarze:

  1. Kocham ta rase i jeszcze labladory :3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny pies <3 ja mam rottweilera ale już jest stary :(
    Moge cię prosić o poklikanie w linki w ostatnim poście ? Bardzo mi pomożesz. :)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem co masz na myśli pisząc "Wyznacza sobie tylko jednego właściciela". Mieliśmy już, właściwie to mój brat miał owczarka niemieckiego, teraz już drugiego. Z pierwszym miałam więcej styczności. Nie zauważyłam aby jakoś szczególnie wyróżniał i lepiej słuchał tylko jedną osobę, raczej wszystkich członków rodziny traktował podobnie. Wspaniały pies :)

    OdpowiedzUsuń