niedziela, 28 lutego 2016

Top 15 piosenek

Pomyślałam, że zajmę się również inną tematyką a mianowicie "top 10" dzisiaj są to piosenki.
Mam nadzieję, że post wam się spodoba.


15.Birdy-Let it all go

Od niedawna zaczełam tej piosenki słuchac.Mega wpada w ucho i oczywiście Birdy zawsze piszę piosenki stworzone dla mojego serca.

14.Ellie Goulding-On my mind

Ellie jak zwykle...najlepsze piosenki.

13.Major Lazer-Lean on
Nigdy mi się nie znudzi.Hit wakacji

12. Kygo-Firestone

Piosenka z wakacji przebija wszystko.Mam tysiące łez jak ją słucham.Po prostu idealna


11.Robin Schulz-Show me love

Piosenka świetna, ale teledysk eh..pokazuje że nawet jak dwojga ludzi próbuje coś rozdzielic to trzeba z tym walczyc.


10.Justin Bieber-What do you mean?

Nie wiem co urzekło mnie w tej piosence.Ale piosenka bardzo wpadła mi w ucho i na dodatek fajnie skomponowany tekst.

9.Allesia Cara- I'm yours

Ta piosenka jest po prostu idealna.Tak bardzo mi się spodobała, mam ochotę jej słuchać ciągle.

8.Buka&Rahim ft.Natalia Nykiel-Obiecuję Ci

Nic jak ta piosenka podniosła mnie na duchu gdy spotkały mnie nie przyjemności z byłymi przyjaciółkami.Świetna piosenka i pełna motywu ;)

7.Młody M ft.Słoń-Nikt mi tego nie dał

Troche wulgaryzmu,rap i motywacja."Lepsi nie są! Nie czuj się gorszy.Kto im dał prawo by móc nas osądzic? Dosyc.Spójrz mi w oczy nikt mi tego nie dał i nikt mi tego nie zabierze" :)

6.Ellie Goulding-Something in the way you move

Jak wspominalam jestem Goulddingger i ta piosenka zrobiła na mnie wielkie wrażenie i jest świetna jak do sluchania i do tańczenia też.

5.Zara Larsson-Lush Life

Świetnie piosenka.Nic dodac nic ując 

4.Zayn-Pillowtalk

Wyszła miesiąc temu, a ja się już w niej zakochałam.Brak słów

3.Zara Larsson-I never forget you

Uwielbiam jej głos, a piosenka jest fenomenalna 

2.Bednarek-Spragniony i List

Jego tu nie mogła zabraknąc.Kocham jego głos, ale przy tych piosenkach mam ochotę płakac.

1.Ellie Goulding-Army

Piosenka napisana dla jej przyjaciółki.Polska na jej koncercie zrobiła z nas #polisharmy <3


Zapraszam do komentowania i zostawienia po sobie śladu.

snapchat-reggaekarolina
instagram-reggaekarolina

A jakie piosenki są waszymi 'topami'? :D 

3 komentarze:

  1. Większośc z tych piosenek tez lubię!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie nie moje klimaty, ale kilka z nich lubię czasami posłuchać ;)
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam Birdy i Ellie Goulding. Ale przepadam też za Adele. :D
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń