piątek, 5 lutego 2016

Ferie! Co z blogiem?

Dzisiaj przechodzę do was z luźnym postem jak się szykują moje plany na ferie.
Aktualnie jest piątek (post pojawi się w sobotę) czyli jutro :D (no wy to przeczytacie dzisiaj).
Kończy się niedługo 1 tydzień moich ferii.A od niedzieli popołudnia wyruszam w podróż do Berlina. Post z Berlina również się tutaj pojawi.
 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Przez ten okres czasu kiedy była nauka postanowiłam zrobić "małe" zmiany co do bloga a mianowicie: 

-posty będą się pojawiały raz lub dwa w tygodniu.Musicie zrozumiec, ale muszę swój czas również poświecić nauce-
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Myślałam też aby zrobić konkurs w którym będę wybierała jedną osobę która jest najbardziej aktywna u mnie na blogu (co dwa miesiące będa takie coś robiła) co Wy na to? 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Co miesiąc będą się również pojawiały "Q&A" czyli pytania i odpowiedzi :) Jeżeli macie jakieś pytania piszcie na e-mail'u lub w komentarzach pod różnymi postami (obojętnie jakimi) i ja będę na nie odpowiadac w poście
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Może pamiętacie jak robiłam Vlog z świąt [klik]  i prawdopodobnie taki vlog będzie z Pragi lub będzie post.(ale to dopiero w czerwcu)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mam dużo nie potrzebnych rzeczy gdybyście chcieli mogłabym zrobic "wyprzedaż szafy" i ciuchy byłyby od 5-10 zł w stanie idealnym
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
to chyba wszystko
zapraszam was do:
snapchat- reggaekarolina
instagram- reggaekarolina
e-mail: reggaekarolinaporady@wp.pl
reggaekaroo@gmail.com

4 komentarze:

  1. Ciekawy plan :D
    Wyprzedaż szafy to dobry pomysł :)
    Zapraszam na konkurs u mnie ;)bardzo proste zasady :)
    http://grlfashion.blogspot.com/2016/02/wholesalebuying-wishlist-konkurs-wygraj.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie wyprzedaże szafy ;) wiadomo, że najpierw nauka a potem blog :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiadomo, że często znaleźć czas na bloga ale myślę że 2 razy w tyg to będzie oki! Wyprzedaże są ekstra ;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłego pobytu w Berlinie. Akurat teraz jestem w Niemczech :)

    OdpowiedzUsuń