piątek, 19 lutego 2016

Aktualna pielęgnacja włosów #Luty

Był post o pielęgnacji moich włosów, ale z grudnia.Jak wspomniałam uwielbiam testować nowe rzeczy na moich włosach także przedstawię wam krótką recenzje co w ostatnim czasie przetestowałam i używam.


Szampon

Z tym najczęściej mam problem.Jaki szampon kupić? Zanim go faktycznie kupię muszę sprawdzić skład i zapach.Bo przecież bez tego się nie obejdzie:)


Joanna Naturia Szampon z makiem i bawełną  


Nazwa wydaję się dosyć dziwna.Ale jest to 100% naturalny szampon.Zapach bardzo ma ładny.Włosy nawet bez użycia odżywki w moim przypadku wyglądają dobrze.Mała ilość szampon a dobrze się pieni.Z mojej strony bardzo go polecam:)














Szampon Wella ProSeries

Gdy nie wiedziałam jaki szampon następnie przetestować mama zaproponowała, że kupi właśnie ten.Bardzo fajny szampon i ma bardzo przyjemny zapach.













Odżywki

Tym razem tylko jedną odżywkę miałam możliwość przetestować.



Odżywka Loreal Elseve

Bardzo dobra odżywka.Nie jest to moja ulubiona, ale według mnie bardzo dobrze nawilża i pomaga z niszczonymi włosami.

  


Macie jakieś dobre szampony/odżywki? Zaproponujcie mi w komentarzach.Miłego weekendu!:) 

snapchat:reggaekarolina
instagram:reggaekarolina
e-mail:reggaekarolinaporady@wp.pl 

1 komentarz:

  1. Ja zawsze uzywam Glis Kur bo bardzo wypadają mi włosy :/

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i nie pozostaje biernym obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń