piątek, 22 stycznia 2016

Polski Tag

Dzisiaj mam dla was TAG. Mam nadzieję, że wam się spodoba.Chyba jeszcze takiego na blogu nie widziałam choć na yt też mało o nim słychać.
--------------------------------------------------------------

1.Twoja ulubiona polska potrawa? 

Zdecydowanie są to pierogi a w szczególności ruskie.

2.Ziemniaki,kartofle,pyry?

Czasami ziemniaki a czasami kartofle mówimy.

3.Wychodzisz "na dwór" czy "na pole"? 

Ja wychodzę na dwór :D

4.Kapcie,ciapy,papucie czy papcie?

Czasami kapcie, a czasami papcie :D

5.Ulubiona polska marka?

Hmm..zdecydowanie Ziaja i SinSay 

6.Góry?Morze? Czy jeziora?

Zdecydowanie Morze.

7.Część polski którą chciałabyś zwiedzić w Polsce?

Cześć gdzie jest morze.

8.Charakterystyczna cecha okolicy w której się wychowałaś.

Nic tutaj nie ma niestety;) 
------------------------------------------------------------

a jakie są wasze odpowiedzi na te pytania?;*

koniecznie dajcie mi znać w komentarzach:) 
------------------------------------------------------------
snapchat:reggaekarolina
instagram:reggaekarolina
e-mail:reggaekarolinaporady@wp.pl
reggaekaroo@gmail.com

  

10 komentarzy:

  1. Kocham morze a pierogi ruskie robię prawie codziennie w pracy :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny i nietypowy tag :)

    Zapraszam :D
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy tag :D Pierogi ruskie są przepyszne ;3
    Obserwujemy?
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Również wybrałabym morze, a pierogi ruskie moje ulubione!
    Jeśli jesteś zainteresowana wspólną obserwacją daj znać ;)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne odpowiedzi. Na niektóre odpowiedziałabym tak samo :p
    Kochana co powiesz na wspólną obserwacje? Jeśli się zgadzasz to zaobserwuj i daj znać u mnie, a ja od razu się odwdzięczę.
    Cieplutko pozdrawiam
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny Tag. Uwielbiam pierogi :)
    Jeśli możesz kliknij u mnie i
    weź udział w konkursie w przedostatnim poście, gdzie możesz wygrać skórzaną torebkę.

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń