niedziela, 10 stycznia 2016

Moje plany na przyszłość

Hej :) 
  


Dzisiaj w końcu mogę dla was napisać spokojnie post na laptopie.

Nie mówiłam wam o tym, ale przed sylwestrem oddałam laptop do naprawy ponieważ mi się zepsuł, ale bez przedłużania przejdę do głównego tematu dzisiejszego postu czyli -> "Moje plany na przyszłość"



Pewnie nie jeden z was zastanawiał się kiedyś nad swoimi planami na przyszłość.Jestem młoda wiadomo zawsze sprawy mogą się skomplikować i wybiorę jakąś inną drogę, ale wstępnie mogę wam powiedzieć.


Szkoła
   

Szkoła średnia : Liceum o profilu biologiczno-chemicznym czyli tzn."biol-chem"

Zdaję sobie sprawę, że większość z was stwierdzi "jak można lubić chemie i biologie!?"

Tu was zaskoczę.Nie lubię chemii, ale jest mi potrzebna do matury żeby dostać się na studia na jakie planuje iść.Biologię lubię, ale nie jestem jej wielbicielką. 




















Studia: Uniwersytet przyrodniczy Wrocław
        Uniwersytet przyrodniczy Lublin

Dlaczego dwa uniwersytety? Na któryś z nich planuje iść.Nie wiem na które się dostanę.Bardziej chciałabym studiować w Wrocławiu, bo jednak jest to bliżej mojego domu.















Zawód: Weterynarz

Ten zawód ma swoją historię, ale jednak wolę ją zatrzymać dla siebie, bo jest to bardziej sprawa osobista i rodzinna. 
Kocham zwierzęta, chce je leczyć.Więc jakie minusy mam w tym widzieć?


 

Moje życie

Jak czytaliście "10 rzeczy które chce zrobić przed śmiercią" to możecie się domyślać co tutaj napiszę.

Chcę się cieszyć życiem.Podróżować,zwiedzić cały świat.Imprezować, ale oczywiście nie chodzi mi tutaj o alkohol.Po prostu chce się dobrze bawić.Chce szaleć, być sobą żeby pod koniec życia sobie powiedzieć "super było". Życie mamy jedno.Trzeba z niego korzystać ile tylko się da.



 














Rodzina

Dzieci chcę mieć jak najpóźniej.Koło 28 roku życia raczej.A dlaczego? Dużo osób stwierdzi, przecież dzieci nie są przeszkodą żeby się dobrze bawić.Ale ja chce żyć z świadomością, że nie mam sobie odmawiać.Chciałabym mieć męża takiego który będzie chciał ze mną przeżyć właśnie tak o to te życie.Chcę mieć przynajmniej dwa psy. 



Dom

Marzy mi się jednorodzinny dom z dużym ogrodem.Najlepiej na uboczu miasta.Będą na pewno mieszkać w dużym mieście.Chciałabym w Wrocławiu lub Częstochowie.Na początku będę mieszkać w bloku na parterze z ogrodem (są takie)lub bez ogrodu.Marzy mi się również mieszkać za granicą.A najbardziej to w New York.



Auto

Może to dziwna kategoria, ale mam swoje plany na przyszłość również związane z autem.Już wiem, że kupię Audi albo BMW.


















Blog

Będę go prowadziła przez tyle lat ile tylko będę mogła go prowadzić.










---------------------------------------------
Podobał wam się taki post? 

A Wy macie jakieś plany na przyszłość?  

Podoba wam się nowy wygląd bloga? 

Dajcie znać w komentarzach.
---------------------------------------------- 


Możesz znaleźć mnie:
  • Snapchat: reggaekarolina
  • Instagram:reggaekarolina
  • E-Mail:reggaekarolinaporady@wp.pl
          reggaekarolina@gmail.com
----------------------------------------------
Masz ochotę na współpracę? Masz pytania? Napisz na e-mail który jest wymieniony powyżej.
----------------------------------------------  

10 komentarzy:

  1. Ciekawe plany, po latach będziesz mogła zweryfikować je z rzeczywistością. Ja aż takich w Twoim wieku nie miałam, więc podziwiam. Do studiowania wybrałabym Wrocław, jest piękny, fajni i mili ludzie tam mieszkają, no i przyjazny studentom:). Teraz Twój blog wygląda bardziej przejrzyście co mi się podoba, zmieniłabym tylko font na trochę prostszy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo osób mi mówi, że mam bardzo obszerne plany.Chciałabym je zrealizować i mam nadzieję, że się to spełnic.Dziękuje i pozdrawiam :)

      Usuń
  2. WoW! Post mnie zadziwił totalnie :O Tyle planów i poświeceń :O Życzę Ci aby udało Ci się to wszystko co zaplanowałaś :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne plany na życie! weterynaria wspaniały zawód:)

    OdpowiedzUsuń
  4. genialny post! mnóstwo świetnych planów - oby się spełniły wszystkie! ja jestem na etapie studiów, szukam pracy i marzy mi się honda civic VI :*
    co powiesz na wspólną obserwację? ja obserwuję, prusekd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne plany! Ja aktualnie jestem na biol chemie i jestem w 100% zadowolona! <3
    Obserwuję i liczę na rewanż. ;3
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń