piątek, 8 stycznia 2016

Minusy i plusy bycia jedynaczką.

Dzisiaj przechodzę do Was z postem i tematyce plusy i minusy bycia jedynaczka z mojej strony i z mojego przykładu.



+nikt Ci nie dokucza
+nie musisz się dzielić 
+nie ma podziału pieniędzy
+rodzice zwracają na Ciebie większą uwagę 
+przepraszają Cię jak na Ciebie krzyczą 
+własny pokój 
+zero kablowania rodzicom
+święty spokój 
+dostajesz liczne kieszonkowe 
+dostajesz to co chcesz i nie ma ,,nie"


- czasami nie masz z nim pogadać 
- nic nie możesz ukryć przed rodzicami
- "gdy masz syna pilnujesz Syna gdy masz Córkę pilnujesz całego osiedla" i jak masz jedną córkę to jest najgorzej
- wszystko musisz robić sama
- rodzice zamartwiają się na zapas
- jesteś przyzwyczajony do samotności :*


Mam nadzieję że taki post wam się spodobał, jutro w końcu mój laptop przychodzi z naprawy i posty będą lepszej jakości ;* miłego dnia
  Zapraszam do komentowania ;* a waszym zdaniem jakie są plusy i minusy?

Snapchat i instagram: reggaekarolina
E-mail: reggaekarolinaporady@wp.pl
              reggaekaroo@gmail.com





4 komentarze:

  1. Nie wyobrażam sobie bycia jedynaczką. Mam rodzeństwo i nawet kłótnie z nimi mają swoje uroki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jednak nie chciałabym mieć rodzeństwa i nie wyobrazam sobie je miec po tak dlugim czasie chodź jedynacy mają swoje minusy :D dziekuje że zajrzałaś :*

      Usuń
  2. Kurde ja mam brata i siostrę są już dorośli, wkońcu mam sama pokój co mnie mega cieszy, ale jest smutek bo nie ma kogo po wkurzać haha. Ale jednak jest więcej plusików :)
    Zgadzam się na obserwacje tylko zacznij i daj znać :)
    pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń