wtorek, 5 kwietnia 2016

Ulubieńcy Marca

Już wcale nie mówię jak mi ten miesiąc szybko przeminął, a fakt iż niedługo wakacje bardziej mnie motywuje do działań bez względnego pisania przechodzę do moich ulubieńców.



Kosmetyki i pielęgnacja

1.NIVEA Control Shine Tonik




Gdy skończył mi się mój dobrze oczyszczający Tonik z Garniera postanowiłam zamienic go na coś innego.Skusiłam się właśnie na ten.

Producent:







Moja opinia:
*z tym oczyszczaniem cery się zgodzę i że usuwa sebum
*moja cera po tym nie jest wysuszona
*stan mojej cery się lekko poprawił, ale wiadomo dopiero używam go 2 tygodnie, ale stałsię ulubieńcem marca.


2.Tusz do rzęs Avon superSHOCK

Producent: 




Moja opinia:
*Na moim rzęsach pozostały lekki grudki wiec musiałam je przeczesać, ale później już ich nie było.
*Rzęsy są tylko lekko pogrubione
*Rozdziela 
*Jest to dobra czerń. 

3.Balsam do ust Oriflame

Bardzo dobrze nawilża usta i uratował moje od popękań ;) 



Wydarzenia


6.03.2016
Oficjalnie zostałam 5sos fam, a 1.04 obchodziłyśmy nasz dzień!:) 



Mało wydarzeń, ale cóż.




Muzyka

I teraz moja ulubiona kategoria:) 

1.5 sos- jet black heart

Ta piosenka skrada za każdym razem moje serce.Płakac się tylko chce jak się tego słucha i łzy chłopaków.

2.Robin Schulz&Richard Judge-Show me love

3.KMS- Dwa serca, jedno bicie

4.Kacper-Szukamy miłości 

5.Zayn-Like i would 

6.Kiiara-Gold

I to wszystkie piosenki które skradły moje serce w tym miesiącu, a cóż może być może na dłużej!:) 


Książki 

Gdyby ktoś mi powiedział, że kiedykolwiek będę płakała nad książką wyśmiałabym go.A teraz? Cóż nie sądziłam, że tak człowiek może zakochac się w książkach.Przez marzec przeczytałam trzy fan fiction.Historia pokazane przez fanki 5sos

1.Życie jest piękne.(dostępne na wattpad)

Opis:

Czy zastanawialiście się kiedyś nad sensem swojego życia? Myśleliście o przyszłości? Głupie pytania, prawda? 
A jak zareagowalibyście, gdybyście mieli kochającą rodzinę, dobrą szkołę, zapewnioną przyszłość, wspaniałych przyjaciół i nagle ktoś powiedziałby wam, że jesteście chorzy na ostrą białaczkę szpikową? 
Tego doświadczyłam właśnie ja. Ułamek sekundy zmienił moje życie na dobre. 
Myślałam, że to już koniec. Oczywiście lekarz powiedział mi o chemioterapii i przeszczepie. Dla mnie było to już obojętne, jednakże dla moich rodziców postanowiłam walczyć, choć byłam negatywnie nastawiona. 
I nagle do mojego życia wkroczył pewien uroczy blondyn. To on pokazał mi, że warto walczyć do końca. To on pokazał mi, że nie można się poddawać. To on pokazał mi, że Życie Jest Piękne.


2.Cień (dostępne na wattpad, ale dziewczyna wydała 1 i 2 część w formie książki)

Płakałam,wyłam,czułam dreszcze,czułam się jak ona.Muszę otrząsnąć się po tym wszystkim.Nie chce powiedzieć dlaczego bo nie chcę spojlerowac i pokazać fabuły.Jak ja już ją przeczytałam to uwierzcie, że jest warta.3 część jest w trakcie pisania, ale ja nie zdołam jeszcze jej zacząć czytać ponieważ jestem w szoku po 1 i 2 części. 


---------------------------------------------
Możesz znaleźć mnie:

Instagram: reggaekarolina
Snapchat: reggaekarolina

bardzo dużą aktywnością jestem tam ;)
---------------------------------------------
Współpraca?
Masz pomysł na nowy post?
Masz pytania? ( są one anonimowe i odpowiadam na każdy problem nawet psychiczny) 
Chcesz żebym coś przetestowała?

e-mail: reggaekarolinaporady@wp.pl ; reggaekaroo@gmail.com


64 komentarze:

  1. Miodzik z oriflame <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już to moje drugie opakowanie i jest świetne! :)

      Usuń
  2. Ciekawy post :D
    A co do kosmetyków, nie stosowałam jeszcze u siebie, ale zainteresował mnie ten balsam, bo zmagam się z problemem pękających ust ;/
    Pozdrawiam i obserwuje :)
    http://aniam10.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie go wypróbuj, bo spora duża liczba osób go używa ;)

      Usuń
  3. ciekawy ten tonik :) pytałaś o wspólną obserwację. Jasne, zgadzam się ale zacznij pierwsza, daj znać, a wtedy ja uczciwie dołączę ;)
    http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam książki przy których można poczuć emocje towarzyszące bohaterom, a ta którą czytałaś na pewno taka była! :)
    Fajni ulubieńcy.

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo ♡
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz, że ja przez tyle lat nie czytałam książek, a teraz to naprawdę je czytam, a "cień" to była książka idealna z odbieraniem jak dani bohaterowie się czują:*

      Usuń
  5. Bardzo fajny blog i interesujący pot. Uwielbiam ulubieńców.Obs bloga już jest! Zapraszam do mnie oliwiafelkel.blogspot.com zachęcam do zaobserwowania mnie. Pozdrawiam i powodzenia w dalszym blogowaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczę fajnie, że ktoś tak zaczynał na Wattpadzie i się wybił :)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście? Staram się o współpracę i byłabym wdzięczna za pomoc :)
    Zachęcam też do wspólnej obserwacji :)

    veronicalucy.blogspot.com/2016/03/banggood-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  7. zaczęłam obserwować od napisania poprzedniego komentarza

    OdpowiedzUsuń
  8. świetni ulubieńcy! na prawdę, cieszę się że zostałaś ich wielką fanką ! :)
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetni ulubieńcy :) sama bardzo ich lubię
    idealni do tego miesiąca i tej pory roku :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajni ulubieńcy, moja koleżanka lubi ten zespół ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak, "Cień" rozwala emocjonalnie. Kocham to fanfiction, wcale nie dziwię się, że nasza droga Pepe wydała te cudowne książki <3
    W marcu Zayn - "Pillow Talk" prześladował mój umysł w równym stopniu co "Like I Would". Świetni ulubieńcy :* Dołączam do obserwatorek ;)

    Zapraszam Cię też serdecznie do mnie :) :
    www.to-i-owo-nietypowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Like i Would to prześladuje mnie w tym miesiącu :D

      Dziękuje kochana!:)

      Usuń
    2. Zostałaś nominowana do przeprowadzenia tego tagu u siebie :)
      http://to-i-owo-nietypowo.blogspot.com/2016/04/tag-wspomnienia-z-dziecinstwa.html

      Usuń
  12. Świetny post, super ulubieńcy :)
    Obs/ obs ?
    Zostaw komentarz na blogu z odpowiedzią :)
    Pozdrawiam :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam kosmetyki nivea! :D

    http://ylyys.blogspot.com/2016/04/adventure-in-black-dress-with-straps-by.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post :) Też czytałam Życie jest piękne, książka godna poleecenia :)
    http://punkowa-krolowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Kacpra. Ma świetne piosenki *.*
    Pozdrawiam :)
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham "Cienia"! Super ulubieńcy! <3
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam ten sam balsam do ust tylko że w różowym opakowaniu :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to muszę poszukac:) bo posiadałam w żółtym a teraz mam właśnie ten fioletowy ;)

      Usuń
  18. Bardzo lubię większość piosenek które podałaś :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten tonik Nivea mnie kusi. Chyba wypróbuję, bo mam problemy z sebum... :/
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Tonik muszę wypróbować! Masełko z oriflame też mam tylko w różowym opakowaniu :)
    http://princess966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię ten balsam z Oriflame, jest świetny!
    Pytałaś o obserwację, ja już :*

    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajni ulubieńcy :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. FAJNY TONIK Z NIWEA I OKEJ ULUBIEŃCY :))
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Nivea to firma, którą uwielbiam lecz niestety tonik u mnie się kompletnie nie sprawdził. Miodzik wygląda ciekawie ma ładne opakowanie. Czas go wypróbować bo słyszałam wiele dobrego o nim.
    Pozdrawiam i obserwuję! :)

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny ten tonik jest z Nivea'y :3
    Bardzo lubię tą firmę :)
    Co powiesz na obs/obs? :)
    Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie że obserwujesz ;)
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Twoja recenzja toniku z Nivea skłonił mnie do kupienia toniku bo mój stary z Avonu się skończył niestety :(
    Obserwuję bo blog mi się spodobał :)
    Zapraszam do mnie na nowy post i proponuję wspólną obserwację :)
    Pozdrawiam ciepło http://izabelarejman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Używam toniku z Nivea i jestem mega zadowolona :D

    http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków, ale moja koleżanka miała ten balsam do ust i bardzo go sobie chwaliła.;)
    A tonik może kupię, bo mój się właśnie kończy.;)
    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  29. Balsam z Oriflame jest cudowny :) świetnie nawilża i niesamowicie pachnie! Same plusy :) Mam jeszcze kokosowy i jest równie dobry.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: klik

    OdpowiedzUsuń