poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Propozycja makijażowa






















Na całą twarz nakładam krem z Cetapila, a następnie po wyschnięciu nakłam krem BB z Under Twenty.











Po nałożeniu tych produktów następnym elementem będzie nakładanie cieni na powieki.
Tym razem skorzystałam z cieni z firmy Ingrid Cosmetics (nie pytajcie skąd je mam bo są to cienie mamy) i z firmy Miss Sporty.
Na całą powiekę użyłam złotego cienia z Ingrid a w w kącikach zmieszałam szary i różowy cień z Miss Sporty.







Po nałożeniu cieni rozczesuje rzęsy żelem z Miss Sport.




Na miejsce gdzie tego potrzebuje, potrzebujesz nakładam korektor z Bell i korektor z Avonu


I na sam koniec maluje usta taką jakby szminką czy tam balsamem z Maybeline 'Baby Lips'



---------------------------------------------

Zachęcam do komentowania.

Snapchat:reggaekarolina
Instagram:reggaekarolina
E-mail: reggaekarolinaporady@wp.pl
---------------------------------------------

30 komentarzy:

  1. Bardzo fajna propozycja :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. O krem bb sama mam i również polecam, jest świetny! :)

    http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę się zaopatrzyć w krem bb koniecznie!:)
    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jak ogarnę mniej więcej wszystko to postaram się zrobic jego test:)

      Usuń
  4. Mam ten sam krem bb i baby lips ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta baby lips kompletnie mi się nie sprawdziła ;c

    Nowy post - zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Wlasnie zastanawiam się nad kupnem nowego balsamu do ust, chyba skuszę się na maybelline...
    to-i-owo-nietypowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chcesz dobry balsam to zobacz na poniższy post gdzie pisałam o Oriflame ;) jest świetny ten balsam

      Usuń
  7. Z tych wszystkich produktów miałam tylko kolektor z avonu :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A gdzie zdjęcie efektu na twarzy? Następnym razem koniecznie wrzuć :)
    Obserwuję! Możesz się odwdzięczyć, byłoby bardzo miło :) I zapraszam na rozdanie u mnie, fajne rzeczy do zgarnięcia.
    Całusy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna propozycja
    Obserwuje
    Mega blog
    Zapraszam do mnie w wolnych chwilach! oliwiafelkel.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam ten korektor z Bell- bardzo fajny :)
    Pozdrawiam.
    kosmetyczny-kuferek.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On ogólnie jest dobry, ale krycie to masakra ;)

      Usuń
  11. Nie znam żadnego z Twoich produktów ale dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie :) http://candymona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. CIEKAWE PRODUKTY WIDZE! :D <3

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam na mojego bloga, ponieważ dostałaś ode mnie nominację do Liebster Blog Award :D
    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Koniecznie muszę zaopatrzyć się w ten krem z Cetaphil :)
    maddelines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń