piątek, 11 grudnia 2015

Aktualna pielęgnacja twarzy #grudzień

Witam wszystkich :) Dziś chciałabyś zaprezentować moją aktualną pielęgnacje twarzy grudniową, bo jak to u mnie bywa ja często kosmetyki zmieniam, ponieważ chce nowe przetestować.

Więc zapraszam:)

Garnier Czysta Skóra


 Oczyszczam nim twarz (bo wiadomo gdy śpimy nasza twarz jest "brudna" z roztoczy itd)
Tonik na pewno nie polecałabym osobą z cerą suchą ponieważ ten tonik bardzo oczyszcza twarz powodując, że twarz będzie strasznie sucha. W moim przypadku jest tak, że mam cerę mieszaną, ale tonik daje sobie z nią radę i jakoś strasznie mnie nie wysusza.



Ziaja liście manuka (żel myjący normalizujący na dzień/na noc) 


Do tego produktu na pewno nie raz wrócę.Bardzo go polecam.Fajnie oczyszcza twarz, nie osusza i lekko nawilża.







Maseczka 



Raz do jakiegoś czasu lubię zrobić sobie maseczkę (bardzo lubię te z Ziaji)






Żel oczyszczający La Roshe-Posay 


Od niedawna zaczęłam go używać i szczerze jestem z niego zadowolona :) Super oczyszcza,nie wysusza.
Ja mam akurat próbkę, bo dostałam od dermatologa, ale na pewno skuszę się do apteki po pełną wersję.
 
















Pharmaceris- Przeciwtrądzikowy krem normalizujący na dzień



Od razu powiem tyle, że tego kremu nigdy bym nie zamieniła na inny, super nawilża,jest super wydajny.
Zawiera SPF 20, super skład i jest hipoalergiczny :)




















Cetaphil- DA ULTRA do suchej, wrażliwej cery (krem) 


Dostałam 5 próbek dość dużych od dermatologa, znana firma, ale jakoś mnie on nie przekonuje i na pewno po ukończeniu tych próbek do niego nie wrócę, jakoś średnio nawilża, a jednak takie coś też kosztuje :)

















 



Be Beauty- Nawilżający płyn micelarny 2 w 1


Oczywiście nie używam go codziennie, ale sporadycznie, bo pewnie nie wiecie, ale ja się nie maluję, a jak już się maluje to naprawdę rzadko, a jednak warto mieć płyn micelarny.Ten produkt dostępny jest w każdej biedronce.Fajnie zmywa, nawilża. Zdecydowanie dobry produkt.
















I jeszcze chciałam polecić produkt do ust.


Mianowicie jest to EOS, wszystkim dobrze znany w końcu dostępny w Polsce (widziałam w Douglasie) świetnie nawilża usta,ładnie pachnie (ale nie każdemu wpadnie w gust).














I to wszystko z mojej pielęgnacji. Oczywiście nie używam wszystkiego na raz tylko na zmianę :) A wy co polecacie a czego nie polecacie? :)  Mam nadzieję, że post wam się spodobał i liczę na wasze komentarze :) Dziękuje i pozdrawiam :*




Chcesz się ze mną skontaktować? napisz na mój e-mail :  reggaekarolinaporady@wp.pl 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz